Bull-terrier

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 08:45

Branca schreef:
Indien deze hond aan een aantal punten voldoet van de RAD (Regeling Agressieve Dieren) omtrent gevaarlijke honden, is ie verboden.
Hopelijk heeft ie dat niet...


Nee daar is ie dus op getest.. Hij woonde namelijk in een drugspand met zijn baasje. Dat baasje is opgepakt door de politie en toen heeft hij zijn baasje heel erg verdedigt tegenover de politie. Hij is toen ook meegenomen en ze hebben hem iets van 4 maand in een pension gehad, (waar 'ie nu ook een trauma voor heeft) en een veearts heeft hem toen ook onderzocht of ie echt een American Staffordshire terrier is. Maar dat was niet zo, we hebben bewijspapieren en alles erbij gekregen. We hebben deze hond overgenomen van zo'n plaatsingsbedrijf voor honden.

Yuri

Berichten: 3190
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:11

vrienden van ons hebben er ook 2. de een is nog een puppie (is in de plaats gekomen van eentje die helaas vorig jaar dood is gegaan':'()

ik vind ze erg leuk, alleen vind een stafford toch net iets gaver.

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:29

Gelukkig maar, NehnaDagmar. Fijn dat je er wat papieren bij hebt, da's wel zo handig.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:30

nou bedankt voor het complimentje mensen. PeeWee is ook altijd blij zoals jullie op de foto's zien, ze lacht altijd met haar glimmende gluipoogjes Lovers

ze heeft ook 2 kindjes gehad, sientje en frits. sientje is inmiddels overleden en frits wordt al 2 weken vermist. maar dit is typisch peewee, een ontzetttend lieve mama.
Afbeelding
Afbeelding

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:39

Haha ahh wat schattig joh.. Dat liet ze gewoon toe allemaal?

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:52

ja zeker Lachen ze ging er zelfs speciaal voor zitten als ze één van deze twee zag aankomen. ze vond het zelf ook leuk/fijn. Ik weet niet hoe je dit gedrag bij honden moet intepreteren eigenlijk. ze is zelf nooit echt mama geweest maar ze hingen vanaf kitten al bij haar. Sientje is ermee begonnen is ging tot haar dood (5 jaar) door. Frits was de laatste maanden erg veel buiten dus zagen ze elkaar niet zoveel. Maar zag Pee Frits aankomen lopen dan probeerde ze hem soms naar het plekje bij de kachel te leiden en ging ze voor hem zitten.
D'r onderste tepels zijn ook veel groter dan de rest en zitten vol met eelt Haha!

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:59

Ik vind ze niet mooi, maar wel heel erg gaaf!
Ik heb er met stages ed een heel aantal ontmoet, en dat waren bijna allemaal toffe honden!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 11:20

geweldig die peewee !!
zodra ik zo'n hond wil,
wil ik net zo een als peewee !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 12:59

Wat geweldig zeg. Haha! Ik beging helemaal verliefd te worden op die Peewee, en dat terwijl ik eigenlijk meer 'val' op de witte Bulls. Haha!

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 14:25

Wij hebben ook een Bull-Terrier. Dit is onze Nifertheti (roepnaam Theti)
Oeps net het kattenluik gesloopt ~~}>
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben dus ook helemaal gek van dit ras OK dan![

Meer foto's in mijn profiel.

QueenE

Berichten: 5056
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Burgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 15:34

Ik vond ze eerst lelijk maar nu ik dit topic heb doorgelezen vind ik ze leuk Haha rare ik Tong uitsteken

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 16:01

wow die theti die is ok super zeg !!!

Bayan
Berichten: 1598
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 16:31

Het is niet echt mijn ras, ik denk dat ik bang zou zijn van zo'n hond op de een of andere manier. Maar ik vind het wel mooie dieren Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 16:50

Hahaha, die laatste! *LOL* Geweldig beest! Lachen

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:47

nou moe... wat een complimentjes voor Pee, daar zal ze weer blij mee zijn Haha!

jee kalinka, dat kattenluikje.... ik ken het! hoe vaak die al niet gelijmd is omdat peewee het met d'r kop uit de voegen heeft geramd hihi.
dit zijn mooie foto's van haar, een echte bullie hè?

en om het nog even af te leren, peewee met elmo, is ook een poos d'r baby geweest. meestal verscheurde ze knuffels vrij snel maar elmo mocht een tijdje blijven }>
Afbeelding

en met bril Cool
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Pellie op 22-09-04 20:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Ukster

Berichten: 2773
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:53

ik vind het wel leuke hondjes, maar houd meer van die grote bull achtige. ik mocht niet zo'n hond van me ouders. heb nu een lekker pittig rotebgevalletje Tong uitsteken

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:56

Citaat:
jee kalinka, dat kattenluikje.... ik ken het! hoe vaak die al niet gelijmd is omdat peewee het met d'r kop uit de voegen heeft geramd hihi.
dit zijn mooie foto's van haar, een echte bullie hè?

Ik geloof dat dit al het 3de kattenluikje is Haha! Ze is een echte bullebak idd. Wat is PeeWee toch een schat ben helemaal verliefd op haar.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 21:23

3e al?! Bloos! wow die krengen zijn nog duur ook! ik ben blij dat eejee een goede klusser is, hij heeft het al zo'n 6x gerepareerd... nu met een tie-ripje dus het zal wel één van de laatste keren zijn hihi.

we hebben een vrij diepe tuin met daarachter een sloot met schelpenpaadje. daar lopen en fietsen natuurlijk erg veel mensen langs, ook met honden. nog een favo hobby van haar is zo hard en met zoveel mogelijk kabaal naar de sloot rennen om daar nog eens hard te gaan blaffen. gelukkig weet iedereen wel dat ze alleen maar een grote bek heeft en ze kennen haar ook allemaal bij naam... "haaaaaaa peewee!!" horen we heel vaak. Haha!
maar goed, voor ze vaak buiten is ramt ze eerst d'r kop door dat luikje... sja en dat past niet hè?

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 21:43

Whahahaha ! Dat komt me zo bekand voor Haha! Maar hier doet ze het ook om binnen te komen. Theti is naamelijk van suiker en smelt erg snel bij te warm, koud, winderig of eender welk ander weertype Haha!
LET ME IN ! Of ik breek de (katten)deur af !

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 22:09

Vind ze wel stoere honden maar niet echt mijn smaak Knipoog zag pas zo'n pup bij de dierenarts, echt een schatje.

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 08:52

Mijn schoonouders zijn in het bezit van een miniatuur bull-terrier. Echt knettergek en geobsedeerd door speeltjes, weet ook niet van ophouden.( wel op een leuke manier Haha! )
Ik zal vanavond ook even een fotootje plaatsen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 09:34

Hahaha, die met die bril! Vork

Ik wil de foto graag zien, Remi. Lachen

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 10:04

oh mini's zijn ook grappig jah! er wordt wel gezegd dat ze qua karakter toch geheel eigen hondjes zijn en niet veel op hun grote broers en zuster lijken?

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 17:24

Ok hier komen ze dan:
Afbeelding

Dit stuk hout is ze dus echt helemaal verslaafd aan, ze zit er de hele dag aan te likken Verward Het is zelfs zo erg geweest dat ze niet eens wilde eten en het eerste wat ze deed als ze buiten kwam was dat ding zoeken. Dit vonden we ( we wonen bij mijn schoonouders) toch een tikkeltje te gek worden dus ze mag hem nu gedoseerd hebben, maar nu komt ze om de haverklap met stenen aan zeulen............

Afbeelding

Dit zijn van links naar rechts Timmie (onze opa) Meylo ( de leukste, liefste, meest fantastische hond op deze aardbol) ( vinden wij teminste Bloos! ) en natuurlijk Katy, ze staan op dat moment te wachten tot ik weer met de longeerzweep ga bewegen, want daar kan je heel leuk achteraan rennen Haha!

Mijn schoonmoeder heeft altijd bullterriers gefokt en we proberen nu te kijken of Katy drachtig wil worden( 1e keer mislukt Huilen ) het is niet de bedoeling om er heel intensief mee te gaan fokken ,maar we willen in elk geval 1 nestje proberen. ( Als het lukt zal er daar ook wel weer eentje van blijven hangen Haha! )
Het karakter verschilt in mijn ogen niets van een grote bullterrier een tikje eigenwijs Schijnheilig en een tikkeltje lomp.........maar wel verschrikkelijk lief OK dan!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 23:17

oooooohw ook al zo'n leukerdje.... dus het verschilt niks Lachen had je schoonmoeder ook een kennelnaam?