Knijn :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:11

Je reageert nu totaal anders dan eerder.
Je konijn houd niet van andere konijnen heb je ooit een gecastereerde ram geprobeerd?

Er zijn trouwens meer mensen in een dierenwinkel die echt niet weten hoe ze met een konijn moeten omgaan. Ben over dierenwinkels dan ook niet te spreken met omgang van konijnen.

Je zegt dat ze agressief is en dat is echt niet zonder reden

En zo zeer oud is die niet enkel 2 maand oud
Nagels zijn wel wat te laat gedaan, maar tenminste goed dat je het bij houd

Dydy

Berichten: 4380
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Alkmaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 23:22

Hoebedoel je zeer oud is ie niet?..
Mijn konijn is vooral aggeressief als je haar voer bak pakt..
ben er via de DA achter gekomen dat ze voernijt heeft..
Ik mag van me moeder geen andere konijnen er bij .. ik wil het wel.. misschien beter voor der hoor maarja..

*Sorry als ik net kwaad reageerde was neit zo bedoeld*..
maar ik werk nou anderhalf jaar in een dieren winkel .. en ik heb in die tijd * mocht het eerst half jaar geen dieren verkopen omdat ik moest leren* .. heb ik veel gelezen en gedaan over konijnen..
Mijn konijn houdt er gewoon echt van om in een bak water te springen .. als ik een ak met water neer zet gaat ze eerst kijken en springt ze er vervolgens in ..

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:25

Ok dit komt wat duidelijker over nu snap ik het.

Lastig he die ouders

Ik doe opleiding dierverzorging en heb thuis 7 konijnen en werk veel met die dieren dus ik weet er erg veel van. Mijn konijnen komen uit opvangen vandaar

Lastig konijn die in het water springt, want is niet best voor de huid, maar natuurlijk kun jij daar ook niet veel aan doen.

Toppie dat je nu in ieder geval meer weet
Veel plezier met het beestje (en hopen da je moeder ooit van mening veranderd )

Dydy

Berichten: 4380
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Alkmaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 23:28

Nou ben nu 17 jaar dus ik ga over een paar jaar het huis uit ik wil dan ook veel meer dieren ..
ik doe zelf ook opleiding dier verzorging hoor! ..
Het liefst wil ik ook dieren uit een opvang

Ben er trouwens achter gekomen dat we Bunniej nu al 6 jaar hebben ..
Ze houdt het goed uit vindt ik en ziet er prima uit .. Gister der nageltjes weer geknipt hihi

Tibamar

Berichten: 8365
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:33

Lief konijn wat een vacht heeft dat beestje zeg

Ik denk heel eerlijk gezegt ook niet dat een konijn van zwemmen houdt...en zker niet op zijn rug want dat is helemaal geen natuurlijke houding voor die beesten
Ik heb zelf ook 4 konijnen...die houden alle 4 niet van in bad gaan (soms was het eens nodig toen eentje een keer in de verf was gaan liggen ja en dan moet je wat)

Hoewel ik een ding niet snap Waarom een konijn in de plens regen buiten blijft zitten en zich drijfnat laat regenen maar verder houd hij niet van water...
Het zal wel

Dydy

Berichten: 4380
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Alkmaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 23:36

hahaha

Mijn konijn laat zich wel af en toen gewoon ompleuren op me benen zodat ik der buik kan aaienals eht genoeg is dan gaat ze weer gewoon recht zitten