Eleeke schreef:Maar het kan ook nog steeds dat het echt aan de situatie bij de omgeving van TS heeft gelegen. Dat kunnen we vanaf deze afstand niet zeker weten.
Lieve TS, hopelijk je kan het loslaten, hopelijk hebben ze gelijk en is de hond in een andere omgeving wel op zijn plek.
En zo niet , dan is dat niet jouw verantwoordelijkheid. Jij hebt jouw verantwoordelijkheid op elk gebied genomen.
Ik heb ook wel eens een hond geadopteerd ( met volledige andere problemen, hond zou oa extreem druk zijn ) . Bij ons nooit maar dan ook echt nooit iets van dat gedrag gezien. Hond is de liefste knuffel die er is en woont inmiddels 5 jaar bij ons.
Genoeg paarden die in een andere omgeving ook heel ander gedrag laten zien, probleem paard voor de een is andermans grootste knuffel.
KS vind ik niet het beste voorbeeld dat is echt een fysiek probleem.
Een gedeelte van de problemen zouden inderdaad kunnen komen door de drukte in ons gezin.
Maar de prooi agressie niet. Dus ik hoop dat dat wel eerlijk verteld wordt. Want als jij nietsvermoedend met hem loopt en er komt ineens een loslopende hond naar hem toe, dan heb je toch wel een probleem.