Gewicht kitten 7 maanden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melzazu
Berichten: 1808
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-23 19:22

SnuitjeLove schreef:
We zitten in een apartement dus niet meerdere verdiepingen. De kattenbak staat inderdaad net bij het voer en water. Zal eens kijken of het helpt om de waterbak te verplaatsen, zal sowieso moeten als ik een fonteintje wil want op huidige plek geen stopcontact.


Ja ik dacht later nog: als er verdiepingen zijn dan dus. :evaw:

SnuitjeLove
Berichten: 1089
Geregistreerd: 18-05-09

Re: Gewicht kitten 7 maanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-23 20:07

Ze heeft haar eerste helft natvoer op, tonijn met mosselen met wat lauw water gemengd. Volgens mij viel het in de smaak! Ik heb ook een keramische drinkfontein besteld, zal ook leuk staan in ons nieuwe interieur!

Koper

Berichten: 30322
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-23 20:31

Goed bezig :)

Ik heb er eentje die wat gevoelig is op de nieren. En die ik dus zo goed mogelijk wil faciliteren om genoeg te drinken. Als dat meespeelt dan leek het me handig om het te noemen.

Af en toe krijgen mijn katten ook die soup van Felix. Ze vinden het heel lekker en er zit veel vocht in. Hoe gezond het is weet ik niet maar lekker = goed voor het welbevinden en vocht = goed. Dus vooruit maar. Liquid snacks (van Vitakraft) zijn ook lekkere snacks met veel vocht.

cissy

Berichten: 19844
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Gewicht kitten 7 maanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-23 21:34

Wat betreft het drinken, zet op diverse plekken een bakje of brede vaas of zoiets neer, hoe meer plekken des te beter.

Kijk ook eens naar dr voetjes, katten met kleine voetjes worden nooit zo heel groot dus dan is haar gewicht prima zo.
Ze is ook pas 7 mnd dus kan nog wat groeien zeker als ze een slechte start heeft gehad.

Murloc
Berichten: 334
Geregistreerd: 28-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-23 22:08

Mijn kittens zijn nu 7 maanden, het zijn ex zwerfkatten. Rond de 8 weken zijn ze gevangen. De gecastreerde kater weegt nu 3,3 kg en de gesteriliseerde poes 3 kg, ze zijn keurig op gewicht als ik naar ze kijk. Ik geef ze onbeperkt Applaws kitten brokken en daarnaast krijgen ze twee keer per dag natvoer. Ik geef onder andere Animonda Carny, Smilla en almo nature. Ik zou mij niet te veel richten op wat ze weegt, maar vooral op of ze niet te dik of te dun eruit ziet.