Wie doet nog meer aan wildspotten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikke

Berichten: 37612
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 14:03

Jammer Goof dat je zo weinig gezien hebt; er genoeg, maar soms je gewoon pech.
Nog wel lekker gegeten?

Wild spotten ging hier vanmorgen gewoon onder de koffie :D Er vloog een roodborstje door de stal, op z'n dooie gemakkie.
De mussen zijn daar gewoon huisdieren (er woont een hele familie op stal) maar een roodborstje binnen heb ik er nog niet zo vaak gezien.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34707
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 14:59

Wij zien vooral dood wild op stal, 1 van de honden is zeer bedreven in konijntjes vangen. Gaan schoon op ook.

Goof

Berichten: 28876
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 15:19

ikke schreef:
Jammer Goof dat je zo weinig gezien hebt; er genoeg, maar soms je gewoon pech.
Nog wel lekker gegeten?

Wild spotten ging hier vanmorgen gewoon onder de koffie :D Er vloog een roodborstje door de stal, op z'n dooie gemakkie.
De mussen zijn daar gewoon huisdieren (er woont een hele familie op stal) maar een roodborstje binnen heb ik er nog niet zo vaak gezien.


Ach ik had ook nog een roodborstje binnen. Beestje vloog binnen, ging in de keuken om zich heen zitten kijken en vloog toen weer naar buiten. Zo grappig. Veel roodborstjes, meesjes en andere vogels hadden we in de tuin daar, heerlijk.
Uiteindelijk dus nog wel veel gezien, maar enkel op het park. Maar goed, heerlijke week gehad, daar ging het om ;)
Dank voor je tips!

Galathil

Berichten: 1257
Geregistreerd: 30-06-14
Woonplaats: Seven Kingdoms

Re: Wie doet nog meer aan wildspotten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 17:35

Ik had vandaag, en een paar dagen geleden ook, van best dichtbij een vlaamse gaai, gewoon tijdens het fietsen.
Blijven mooie vogels om te zien. :)

Sabini

Berichten: 3209
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Twente

Re: Wie doet nog meer aan wildspotten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:41

Afgelopen dinsdag 15 km gelopen tussen Kootwijkerzand en Radio Kootwijk en heeeeeel veel verschillende vogels gezien. Maar helaas geen groot wild.
Vlaamse Gaaien zijn inderdaad erg mooie vogels om te zien :)