Exoknaag 4 december 2016

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Exoknaag 4 december 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-16 23:07

Ik weet niet eens wie Henry was ... maar ik heb wel bij meerdere tafels muizen gehaald en direct gekoppeld aan de andere muizen die ik had.

Er was mij wel uitgelegd over Henry maar ik weet echt niet wie dat is .. en degene die mee zou lopen was zo niet bij de hand en ik wilde vanwege mijn rug niet te lang rond hobbelen.

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 23:07

Het online kaartjes kopen gaat tegenwoordig ook veel makkelijker aangezien je ze nu als e-ticket kan kopen. Vroeger moest je zelf geld overmaken en dan kreeg je ze opgestuurd, dus ze bestellen kon ook maar tot een week of 2 voor de beurs.

Chinchilla's en de wat meer 'exotische' knaagdieren zitten nog wel eens in de reptielenzalen.

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 23:08

Ik herkende hem aan zijn naambordje haha.

Carr_friesje

Berichten: 2935
Geregistreerd: 23-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 23:10

Je zou het kunnen proberen Tortilla. :) Zelf koop ik alleen maar mannen bij hem.
Nu heb ik hem wel apart zitten maar soms koppel ik ze ook gelijk met een paar vrouwen zodat ze gelijk kunnen dekken.
Mochten er dan problemen zijn dan heb ik ze iig kunnen gebruiken voor het doel waar ik ze voor gekocht heb.

Tortilla

Berichten: 474
Geregistreerd: 30-05-14

Re: Exoknaag 4 december 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 23:16

Duidelijk, dankje. Daar zijn mijn vrouwen helaas nog te jong voor, maar dan haal ik ze er uit en probeer ik het op die manier.

Temeraire

Berichten: 3531
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 23:17

Henry stond aan het einde van een rij, aan de kant van de ingang van de hal, met heel veel muizen, op kleur gesorteerd.

De chinchilla die ik had gezien zat ook in de reptielenhal.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-16 23:30

Temeraire schreef:
Henry stond aan het einde van een rij, aan de kant van de ingang van de hal, met heel veel muizen, op kleur gesorteerd.

De chinchilla die ik had gezien zat ook in de reptielenhal.


Ben bang dat mijn siamese dame daar dan vandaan komt ... maar ze is flink en glanst goed dus ik hoop dat ze lang blijft leven :o

Edit: Ik stond bij die tafel te kijken en toen wees ik naar een bakje maar die was van iemand anders. En die waren ook heel jumpy. Dus toen was het van, 'Kijk hier, ik heb ook die kleur', en die waren een stuk relaxter .. dus die is ook mee naar huis gegaan. Heb geen naambordjes gechecked :')

Tortilla

Berichten: 474
Geregistreerd: 30-05-14

Re: Exoknaag 4 december 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 00:00

Ik ben inderdaad ook aan het twijfelen wat er nou precies uit zijn bak kwam en wat uit die van zijn buren. Op het ergste voorbereiden dan maar, dan kan het alleen maar meevallen.