Maar zijn er nog meer dingen buiten die twee? Zijn ernog meer mogelijkheden die misschien niet zo heel bekend zijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Het betreft bij mij een hond en geen kat, voor de duidelijkheid, en ik heb verder geen ervaring met vlooien. (gelukkig!)
94ninitjuh94 schreef:Wij geven sinds kort bonbons van schapenvet met knoflook en heb nog geen enkele teek eruit hoeven trekken terwijl mijn hond continu door de bosjes rentDiervriendelijk en ze vinden het nog lekker ook
Ik kwam eraan via andere mensen die het gebruiken en die hebben nooit meer teken gehad bij de honden sinds ze het gebruiken!
KimD schreef:94ninitjuh94 schreef:Wij geven sinds kort bonbons van schapenvet met knoflook en heb nog geen enkele teek eruit hoeven trekken terwijl mijn hond continu door de bosjes rentDiervriendelijk en ze vinden het nog lekker ook
Ik kwam eraan via andere mensen die het gebruiken en die hebben nooit meer teken gehad bij de honden sinds ze het gebruiken!
Heb je hiervan een site of iets dergelijks? Want hiervan het voordeel is dat ze ongestoord kunnen zwemmen.
@Christiene, ook geen probleem hoor.Wie weet worden er wel mensen mee geholpen.
Amy77 schreef:Ja superfijn idd..daar had ik mn hoop ook op gevestigd..het is idd wel een hond met erg veel haar, dus teken vinden er makkelijk grip..kat zit ook onder..terwijl onze kortharige hond er minder last van heeft en mss dat daar de bon bons wel hun werk voor doen
94ninitjuh94 schreef:Wij geven sinds kort bonbons van schapenvet met knoflook en heb nog geen enkele teek eruit hoeven trekken terwijl mijn hond continu door de bosjes rentDiervriendelijk en ze vinden het nog lekker ook