Ik heb altijd al een kat gewild en vriendlief was van deze toch ook wel erg gecharmeerd dus besloten om het beestje mee te nemen. Mijn vriend stapt zo in de auto en als hij thuis komt hebben we een kat!
Kattenbak en reismandje mogen we van hen hebben en hij krijgt ook een beetje voer mee, verder hebben we nog niks. Nou kan dat natuurlijk worden aangeschaft, daarom gaan we straks ook even langs de dierenwinkel. Wat moeten we vooral niet vergeten?
Meneer Nero is al geënt en is verder gewoon gezond. Hij is verschrikkelijk aanhankelijk en nog zo speels als je van een kitten kan verwachten. Nou hebben wij wel een vogel en een hamster maar gezien de leeftijd van Nero denken we dat we hem prima kunnen leren dat vogel en hamster off limit zijn voor hem. Hoe kunnen we dat het beste aanpakken? Mocht het echt niet gaan mag hij terug naar die vrienden van ons zodat ze een ander huisje voor hem kunnen zoeken maar ik wil natuurlijk het liefst dat het gewoon werkt!
Verder mag hij hier door het hele huis, alleen niet in de slaapkamer 's nachts.
Zijn er nog dingen waar we op moeten letten of waar we rekening mee moeten houden?
edit: fotootje van gister:

zou gaan voor een wat grotere, aangezien de kat ook wel wat groter wordt.