Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xRomana schreef:Ben het met jullie eens het gaan geen hond uit werklijnen worden, we gaan wel trainen maar niet actief. Wel veel lopen als ze volwassen zijn, dat doen we nu ook met onze honden dus het worden geen suffe huiskleedjes.
Waar het mij voornamelijk om ging in mijn vraag, ik was was hier niet duidelijk in, dat ik hoorde dat de honden in Duitsland veel gezonder zijn. Nogmaals ik hoor dat van mensen die al jaren in de hondensport zitten, ik heb dr zelf totaal geen verstand van.
Shows bezoeken heb ik eerlijk gezegd geen zin in, geef toe ben ik te lui voor en vind het deprimerend.
Dus ik zal mijn info op internet moeten zoeken.
ESSIE70 schreef:Ik weet niet of de rottweilers in duitsland beter zijn dan in Nederland maar kijk eens bij deze fokkers op hun site. Zij fokken naar mijn idee de ouderwetse rottie's. http://www.Zopian.nl
Kijk ook maar in mijn profiel daar zie een pup van hun.
Succes
xRomana schreef:gewoon een lekkere huishond.
xRomana schreef:Wat ik wel jammer vind is dat in het toekomstige nest er een voorouder voorkomt met HD -C
dierenfan schreef:echt prachtig. Mooie volle brede honden maar niet van die enorme kolossen. Hoe zijn hun karakters? Dat is namelijk een nadeel van het zoeken via een rasverenging. Je kan dan wel op foto's af gaan maar niet op karakters tenzij je op basis van uiterlijk fokkers uit zoekt en daar een aantal van gaat benaderen of gaat googlen of na vragen op een forum welke karakters die honden over het algemeen hebben.