Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wilde ze altijd al, als klein kind vond ik slangen al geweldig. Nu woon ik eindelijk ruim genoeg om een terrarium kwijt te kunnen, en ik vind ze geweldig. Ik heb kousebandjes, die blijven klein (rond 1 meter) en laten zich overdag ook veel zien. Niet knuffelbaar, wel superleuk om te zien.
op zich niet superbijzonder, de meeste mensen die slangen hebben hebben rattenslangen. Maar toch wel iets wat niet iedereen heeft. Een aantal vrienden en familieleden van me willen nu niet meer blijven slapen omdat ze 't eng vinden haha.
ik ken 'jouw' slangenras niet trouwens, ben wel benieuwd!

Citaat:Ovide en zijn vriendjes is een Belgisch-Canadese kinderanimatieserie over Ovide het vogelbekdier. Ovide woont met zijn vrienden (Polo de straatveger, Peli de winkelier, Dikbuik de kok, Luiaard, en de koala-drieling Ko, A en La) op een tropisch eiland, waar zij avonturen beleven. Ovide en zijn vriendjes worden tegengewerkt door de slang Pie, die met zijn hulpje Zozo de heerschappij over het eiland wil overnemen

Maar helaas is Herman overleden

ik vond egeltjes altijd al leuk, mijn eerste overleed helaas vroegtijdig (hartfalen) en toen kwam mijn huidige (Loki) en ik ben echt weg van hem. Hij heeft een heel leuk karaktertje, sociaal en heel nieuwsgierig (met nadruk op 'heel'
)
hij loopt ook vaak los in mijn kamer.
ze zijn iig erg leuk