Gerbilvoer... Waar te verkrijgen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xJolien

Gerbilvoer... Waar te verkrijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 22:31

Jemig, ik ben echt even radeloos!
Sinds er een nieuwe dierenwinkel is gekomen bij ons centrum, verkopen ze geen gerbilvoer meer. :\
Op naar de andere dierenwinkel, maar daar hadden ze het OOK niet!

Wilde dus op internet gaan bestellen, maar voor een zak voer betaal je 4.95 of 6.75 verzendkosten.. Meer dan dat een zak kost dus :+

Waar halen jullie je voer? Of is er toevallig een online dierenzaak die geen verzendkosten rekent? :')

Ik heb nog genoeg voer voor ongeveer 3 dagen, dus het is toch wel bijna op....!
HELP!

Bedankt!

edit; de 2 dierenwinkels hier zijn van Pet's Place. Verder zit er ook geen andere in de buurt...

zonnebloem18

Re: Gerbilvoer... Waar te verkrijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 22:32

Bestel gewoon een voorraadje online.
En anders moet je bij de dierenwinkel eens vragen of ze het voor je willen bestellen meestal kan dat wel, waarschijnlijk hebben ze het niet standaard omdat het niet iets is wat veel verkocht wordt.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 22:34

Ik weet niet of je een Tuinland in de buurt hebt? De vestiging bij mij in de buurt verkoopt wel Gerbilvoer. Misschien dat je anders bij Zooplus kunt bestellen, is met veel dingen ook goedkoper dan in de winkel.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 22:36

zonnebloem18 schreef:
Bestel gewoon een voorraadje online.
En anders moet je bij de dierenwinkel eens vragen of ze het voor je willen bestellen meestal kan dat wel, waarschijnlijk hebben ze het niet standaard omdat het niet iets is wat veel verkocht wordt.

Een voorraadje online bestellen vind ik niet handig, omdat ik dan met meerdere zakken voer zit, waarvan ik niet weet waar ik ze moet laten :)
Ik ga ze morgen eens bellen, inderdaad even vragen of ze ze mee willen bestellen! Dankje voor de tip!

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 22:36

C_arola schreef:
Ik weet niet of je een Tuinland in de buurt hebt? De vestiging bij mij in de buurt verkoopt wel Gerbilvoer. Misschien dat je anders bij Zooplus kunt bestellen, is met veel dingen ook goedkoper dan in de winkel.

Volgens mij niet, ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord! Toch bedankt! :)

Zooplus had ik bij zitten kijken net, het voer is daar inderdaad niet zo duur :) Maar toch betaal je daar ook weer bijna het dubbele aan verzendkosten.. Dat is zo balen!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 22:39

Heb je ook geen boerenbond/aveve/sawin of inderdaad tuincentrum in de buurt? Daar verkopen ze het ook nog wel eens. En anders een dorp verder misschien nog een dierenwinkel?

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 22:41

Bij de Hornbach verkopen ze hier veel knaagdierenvoer etc, maar helaas ook geen gerbilvoer...
Volgens mij zit er in een andere plaats hier vlakbij wel een Welkoop/Boerenbond, dat is een goede!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 22:49

Heb je de vorige verpakking nog? Weet je het merk? Dan zou je even naar hun website kunnen gaan, en daar zoeken waar ze het voer leveren, of even bellen/mailen waar het in jouw buurt wordt verkocht :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 08:24

Bij dierenvreugd? Maar die zit niet in de buurt, he.. :Y)

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 11:26

Zit er geen Pet's Place in de buurt? Bij de PP hier kan ik zowat voor elke knager wel eten bestellen, gewoon ff bij de balie vragen dan ;)

Najoveh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 11:33

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 15:04

Ik dacht dat de verzendkosten hoger waren bij Zooplus, maar inderdaad, je hebt gelijk!
Heb 2 zakken voer besteld net, dankjewel!

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:39

Zelf bestel ik ook altijd speelgoed en vanalles bij zooplus, ook altijd boven de 20 euro zodat ik geen verzendkosten heb :)