Ervaringen met Comfortis tabletten tegen vlooien?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cemlys

Berichten: 14937
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Ervaringen met Comfortis tabletten tegen vlooien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-11 16:29

Zijn hier mensen die al ervaring hebben met deze tabletten?
Het ziet er in elk geval allemaal heel erg veelbelovend uit. De tablet werkt na een half uur en dan vallen de vlooien er ook zo vanaf, vlooien worden na 2 sec gedood, waardoor ze bijna niet meer de kans krijgen om te voeden (wat bij spot-ons vaak wel het geval is) en dus ook eitjes te leggen. De tablet werkt, als hij met voer toegediend wordt, 4 weken.
Zou weinig nevenwerkingen hebben, voornaamste braken, maar dit zou heel erg gereduceerd kunnen worden als hij met voer toegediend wordt.
En het is een groene molecule, wat betekent dat het biologisch afbreekbaar is als hij uitgescheiden wordt in de natuur. Ook een pluspuntje vind ik.

Mijn duitse staande heeft zn eerste tablet preventief gekregen. Naar mijn weten zitten er geen vlooien op dus ook niets zien vallen. Hij heeft er verder geen last van gehad, ging netjes met het voer naar binnen en het mooiste hij kan blijven zwemmen of gewassen worden in geval van verkeerde plas uitzoeken met zwemmen >;) :).

Benieuwd of deze tablet meer mensen wat zegt.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 40 bezoekers