Zoekactie Beans is afgelopen, na 4 maanden weer thuis!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarliesV

Berichten: 15187
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 09:47

Och (hier een stille meelezer) Niek, tranen in m'n ogen om je laatste zin.

Hoop en duim nog steeds dat Beans veilig terug bij jou komt. Heel veel sterkte met herstellen en ik hoop met je mee dat ze snel weer gespot wordt zodat er actie ondernomen kan worden.
Sterkte!

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 10:55

Beans, wat fijn dat de operatie geslaagd is!! Ken meerdere mensen die het hebben laten doen, en die waren er erg blij mee!!
Echt zo ontzettend balen dat ze nog steeds niet bij je terug is... ;( Die onzekerheid sloopt je gewoon.....
We blijven voor jullie duimen!!

Anoniem

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 11:05

Ik vind dat je een heel goed besluit heb genomen, en het lot hat laat bepalen zonder meldingen...Ik begrijp dit volkomen...
Je heb iig enorm je best gedaan, meer dan we mss ahdden gehoopt. Sterkte en beterschap nog!

renske_13

Berichten: 1491
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Ootmarsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 21:08

Nog geen nieuwe meldingen? :(:)

Anoniem

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 22:57

Damn ik zag een nieuw bericht dus ik dacht.... Jammer...

jentel
Berichten: 3584
Geregistreerd: 17-04-05
Woonplaats: Wierden

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 23:03

ik ook... ben er nog steeds mee bezig in mijn hoofd!!
Waar ik wel bang voor ben is dat de flyers en melding dat beans vermist is vervagen!

Poosje81
Berichten: 21194
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 08:57

Beans schreef:
Hai Leonoor,

Zaterdag 26 maart: vanavond kreeg ik telefoon van vriendin Miny uit Geesteren. Ze heeft verschillende mensen gesproken uit Kloosterhaar, een vrouw heeft Beans deze week gezien in haar voortuin, een man heeft haar vorige week zien rondtollen op een kruising (of rotonde) ook bij Kloosterhaar. Ze gaven allebei een kloppende beschrijving, ook van haar halsband. Dit biedt toch weer hoop dat ze nog in leven is! De man had als enige zijn auto aan de kant gezet en geprobeerd haar te vangen... Ik hoop dat het echt om Beans gaat, dit zouden de eerste meldingen in de laatste 4 weken zijn! Help duimen! En blijf alsjeblieft als je aan Beans denkt hetzelfde bericht sturen: als je een vrouw ziet met een hond, hobbel dan met ze mee naar huis... Dank!

Anoniem

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 09:00

Bedankt voor de update Leonoor!
Ik duim weer door!

Wamhorse

Berichten: 958
Geregistreerd: 30-11-09

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 09:21

Ahh eindelijk een positieve update, hier word ook weer hard meegeduimt!

RoWi

Berichten: 6886
Geregistreerd: 27-12-05
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 11:35

Wat fijn, een positieve update. Ik blijf duimen!

Zilvermoon
Berichten: 1081
Geregistreerd: 28-11-07
Woonplaats: Kloosterhaar

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 11:39

Dus gisteren is ze vlak bij mijn huis gezien? Ik woon in Kloosterhaar. Ze is een golden retriver ofniet? Ik heb gisteren wel een loslopende herder gezien..

renske_13

Berichten: 1491
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Ootmarsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 18:09

Oh fijn dat ze misschien wel weer echt gezien is! Geef de moed niet op!

Poosje81
Berichten: 21194
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 19:23

Beans schreef:
Hai Leonoor,
Dankjewel voor je medeleven en het plaatsen!
Aangezien er veel flyers zijn opgeruimd, zou ik eigenlijk iedereen die bereid is nieuwe op te hangen in het gebied tussen Uelsen-Tubbergen tot Kloosterhaar-Hardenberg willen vragen mij een meeltje te sturen op gl_nicky@hotmail.com zodat ik ze de flyer in het Nederlands en/of Duits kan mailen...
Alle hulp is welkom, Annemiek heeft vanmorgen een lichte golden retriever in een weiland bij Tubbergen zien liggen die daar normaal gesproken niet is, kan van een boerderij zijn, maar zou ook Beans kunnen zijn... Voor iedereen die dat wil en daar kans toe ziet: stop even, vraag een wandelaar, boer, fietser, bezorger of die hond daar woont, probeer te zien of het een teef of reu is en of ze een halsband om heeft, die van Beans was lichtblauw-beige geruit, kan wel grijs of zwart zijn geworden, maar is van nylon dus wordt wel schoon door water (regen, sloot).
Zelf heb ik sterk het gevoel dat Beans nog in leven is, en ook in het bovengenoemde gebied rondzwerft. Ik hoop zo dat ze zich wil laten vangen om terug te komen, overmorgen is ze precies 3 maand weg... Ik mis haar nog steeds heel erg, ben blij met ieder teken van leven, waar leven is, is hoop he

Groetjes!
Niek

sunny_l0ve
Berichten: 3641
Geregistreerd: 07-02-07
Woonplaats: ijmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 20:44

Wauw dat is wel hoopgevend nieuws. Ik duim onwijs hard voor je mee!
Beans, laat je nu eindelijk eens vangen zodat je weer naar een heerlijk warm mandje kan waar je met liefde word overspoeld.
Het is niks om buiten rond te zwerven. Wel petje af hoe sterk ze is.

M_aaike
Berichten: 924
Geregistreerd: 26-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 21:38

Ik woon in Bergentheim, is het dorp naast kloosterhaar.. Zal mijn ogen vanaf nu heeeeeel goed openhouden!

oudehinken

Berichten: 3087
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: manderveen

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 15:59

duim dat het beans is

Caesar
Berichten: 9302
Geregistreerd: 20-01-05

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 16:05

Jeetje, per toeval kom ik weer op je topic uit... Wat moet het moeilijk voor je zijn om nog steeds geen uitsluitsel te hebben!! Duim met iedereen mee!!

Annemiekbram

Berichten: 3529
Geregistreerd: 21-08-04
Woonplaats: Twente!

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 23:28

Die hond in Tubbergen betrof niet Beans want ik ben er vandaag weer langs geweest....

group1850
Berichten: 130
Geregistreerd: 24-01-11
Woonplaats: velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 23:39

Ik heb even niks laten horen maar wel gelezen hier. Ik ga deze week flyers ophangen en spotten in het gebied waar ze het laatst gezien is. Maar begreep dat ene Kim ook al flyers heeft opgehangen. Graag hoor ik waar dat is gebeurd, scheelt weer tijd en energie die ik ergens anders beter kan gebruiken. Hopelijk spot ik Beany ergens de komende dagen.

jentel
Berichten: 3584
Geregistreerd: 17-04-05
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 00:07

group1850 schreef:
Ik heb even niks laten horen maar wel gelezen hier. Ik ga deze week flyers ophangen en spotten in het gebied waar ze het laatst gezien is. Maar begreep dat ene Kim ook al flyers heeft opgehangen. Graag hoor ik waar dat is gebeurd, scheelt weer tijd en energie die ik ergens anders beter kan gebruiken. Hopelijk spot ik Beany ergens de komende dagen.

Ik hoop het zo!!! |(
succes.. en laat ons aub even weten als je beans hebt gezien..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 00:17

Jemig, drie hele maanden nu al... :\

quintusgl

Berichten: 4450
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: Bij t bos

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 17:59

Fijn dat Beans weer ergens gesignaleerd is. En op Nederlandse bodem. Hopelijk komt ie nu echt snel naar huis Niek.

group1850
Berichten: 130
Geregistreerd: 24-01-11
Woonplaats: velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 20:36

Vandaag rondgereden door het gebied tussen Geesteren en Kloosterhaar, helaas niks gezien. Wel heel wat posters opgehangen. Even ter info voor degene die ook gaan plakkken. Weerselo de bushaltes, Fleringen bushaltes, Fleringen richting Geesteren bij het Total tankstation, Haarakkerweg eerste boerderij waar een enorme boel honden wonen met pups aangebeld en verhaal gedaan en fyer achter gelaten. De dame daar had wel eens een golden zien lopen in de weilanden....., Avia tankstation N343 t.h.v. langeveen ongeveer, Kloosterhaar bushaltes binco tankstation en de troefmarkt, Kloosterhaar richting Sibculo bij Elan tankstation, Sibculo de spar, langeveen bushalte en bord tegenover de kerk. Nou ik heb er wel meer geplakt maar niet alles opgeschreven. Hopelijk heeft het nut gehad en komen er meldingen binnen als beans daar nog in de buurt is.

renske_13

Berichten: 1491
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Ootmarsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 20:37

group1850 schreef:
Vandaag rondgereden door het gebied tussen Geesteren en Kloosterhaar, helaas niks gezien. Wel heel wat posters opgehangen. Even ter info voor degene die ook gaan plakkken. Weerselo de bushaltes, Fleringen bushaltes, Fleringen richting Geesteren bij het Total tankstation, Haarakkerweg eerste boerderij waar een enorme boel honden wonen met pups aangebeld en verhaal gedaan en fyer achter gelaten. De dame daar had wel eens een golden zien lopen in de weilanden....., Avia tankstation N343 t.h.v. langeveen ongeveer, Kloosterhaar bushaltes binco tankstation en de troefmarkt, Kloosterhaar richting Sibculo bij Elan tankstation, Sibculo de spar, langeveen bushalte en bord tegenover de kerk. Nou ik heb er wel meer geplakt maar niet alles opgeschreven. Hopelijk heeft het nut gehad en komen er meldingen binnen als beans daar nog in de buurt is.


Wauw goed bezig! +:)+ Hopen dat er meldingen komen!

rocymax

Berichten: 6484
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 20:49

Ook ik hoop dat Beans eindelijk gevonden wordt en gevangen zodat ze weer naar haar huisje gaat :j