Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hij voelde zich gewoon niet thuis in het asiel tussen al die andere drukke katten. Maar ook met Nimueh nu. Als je haar verhaaltje bij de foto leest, lijkt ze ontzettend schuw en we dachten dan ook dat ze eeuwen de tijd nodig zou hebben om te wennen. Maar wat doet ze? Na overal gesnuffeld te hebben ploft ze gewoon ergens neer en gaat zich luid spinnen zitten wassen om vervolgens languit in slaap te vallen.
Ze laat zich hier ook heel gemakkelijk aaien.
Nimueh vind het nog leuk om te spelen. Ze is aardig actief voor een oudere kat. Grappig om te zien. Muninn heeft zich vandaag iets meer laten zien. Toen ik achter de computer zat die in de logeerkamer staat, kwam hij stiekem af en toe van onder het bed vandaan, kijkend wat ik aan het doen was. Bij poging vier durfde hij het aan om naar de deurpost te lopen, een kijkje te nemen in de badkamer en toen langzaam de trap af. Hij heeft eventjes voor de trap beneden gestaan en is toen tot de conclusie gekomen dat dat toch net iets teveel was en is toen halverwege de trap gaan liggen. Toen ik terug kwam van werken lag hij weer onder het logeerbed.