. Sindsdien zit Janne heel stil in een hoekje en heeft diaree. Zou de diaree van de schrik kunnen komen? Ze eet wel gewoon hooi en brokken. Ze drinkt ook goed. Joep zit trouwens als een gek ergens onder een stoel te stampen. Arme beesten!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Sindsdien zit Janne heel stil in een hoekje en heeft diaree. Zou de diaree van de schrik kunnen komen? Ze eet wel gewoon hooi en brokken. Ze drinkt ook goed.
Chiqa schreef:Wat zielig, zulke konijnen heb ik ook gehad, ben met koppelen gestopt lekker alleen in hun hokje gelaten waren ze veel gelukkiger. Zelf pak ik diarree aan door geen groenvoer meer te geven, alleen hooi en brokken, en een uurtje op een dag water.
Alleen heb ik nooit diarree maar zo is het mij verteld door de fokkers.

). Hoe oud is de ram en hoe oud is het voedstertje? En in wat voor ruimte heb je ze bij elkaar gezet?
Ik ga het iig 3 weken proberen met koppelen en krijg daarbij advies vd opvang, als het echt niet gaat kunnen we het gaan proberen met een andere voedster.
Dus het kan ook nog stress zijn. Ik zou hetzelfde geven als wat ze in de opvang kreeg en even wachten met koppelen