Na 1 jaar vermiste kat terug

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
sunny_l0ve
Berichten: 3641
Geregistreerd: 07-02-07
Woonplaats: ijmuiden

Na 1 jaar vermiste kat terug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-10 21:07

Voor de mensen die de hoop en moed hebben opgegeven.
Vorig jaar zijn wij de kat op de kinderboerderij kwijtgeraakt. Hij liep vaak buiten en overnachte ook veel buiten.
In diezelfde periode hadden we ook een verbouwing waarbij de oude boerderij gesloopt werd en een nieuwe is opgebouwd.
Picardi, de kat, kwam nog wel steeds om te eten enz. Toen is die ineens een ochtend niet meer op komen dagen, en ook niet die ochtenden daarna.
En dat 1 jaar lang. Helaas was hij ook nog niet gechipt, gezien we druk met de verbouwing waren en dachten: het komt wel...
Dus hoe vind je een kat terug, zonder chip en een zwarte 'standaard' kat, heel erg lastig.
We zijn veel wezen zoeken in de buurt en met brokjes van alles, en veel meldingen dat mensen hem hadden gezien maar toch een andere kat bleek te zijn.

En nu, op 1 week na 1 jaar geleden, is hij terug!

Een of andere **** vrouw heeft onze kat van straat geplukt omdat ze dacht dat het haar kat was die ze kwijt was. Ze is niet langs de DA geweest, de flyers heeft ze gelezen maar niet op gereageerd, gezien het toch haar kat was. In de winter kwam ze erachter dat het toch geen vrouwtje was, maar een gecastreerde heer.
En nu na dat halve jaar sinds ze dit weet, heeft ze contact gezocht met de beheerder van de kinderboerderij.
Vandaag is Suzanne (beheerder) wezen kijken en zag gelijk dat het onze Picardi was!
Ze heeft hem gelijk meegenomen in een reismandje, die moest echt niet nog langer bij die rare vrouw blijven.
Die vrouw was ook nog beledigd gezien wij pissig reageerden omdat ze zomaar een kat van straat geplukt heeft zonder verder te vragen... wat verwacht je dan?

Afijn, we hebben nu ons heerlijke ventje weer terug! We zijn gelijk langs de DA geweest gezien hij lusteloos was en niet de oude Picardi was.
Helemaal onderzocht en ook een bloedonderzoek, maar gelukkig is hij verder gezond! Hij is waarschijnlijk gewoon helemaal ondersteboven van alles, en hij is ook erg moe.
Gelukkig is hij nu weer bij zijn oude huis en met veel liefde komt hij er weer helemaal bovenop!

Wij hadden de moed ook al opgegeven, en tevergeefs checkte ik vaak nog het dierenasiel in de buurt. En nu is dan eindelijk die droom waar, hij is weer terug!
We hadden allemaal enorm veel tranen (watervallen) van geluk en zijn ZO blij!
Dus voor alle mensen die hun geliefde trouwe kameraad nog steeds missen, er is altijd nog een beetje hoop :(:)

Lezen, schrijven en de realiteit


MamboBeach

Berichten: 12626
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Weiland en stal!

Re: Na 1 jaar vermiste kat terug

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 21:09

Wat fijn zeg!

Wij hebben onze kat, die overigens nu een paar jaar geleden is overleden, na een half jaar weer terug gevonden. Had ik ook nooit meer verwacht.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

judith__

Berichten: 1817
Geregistreerd: 13-09-09
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 21:11

wat fijn dat die weer terug is!!

wat raar zeg van die vrouw.. ik bedoel je plukt toch niet zomaar een kat van de staat? elke kat heeft toch een ander karakter? dat moet ze haast eerder geweten hebben

Wees de verandering die je in de wereld wilt zien.

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 21:11

wat super om te horen zeg! wat erg wat die vrouw heeft gedaan! Hoe kún je nou je eigen dier niet herkennen ;(

Yunomi
Berichten: 3112
Geregistreerd: 04-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 21:11

Wauw, wat een bijzonder verhaal.
En super dat jullie kat weer terug thuis is. :)

We are not defined by the things that make us seperate and distinct
but by the moments that we share and the memories we make.

lesleygjof

Berichten: 376
Geregistreerd: 26-02-09

Re: Na 1 jaar vermiste kat terug

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 21:13

fijn dat ie weer veilig thuis is:P

Mijn meisje gjóf, 20-03-2011 overleden op 16 jarige leeftijd
Less is more.... - 7.3!!! kg

marcha1987

Berichten: 1321
Geregistreerd: 05-10-08
Woonplaats: Oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 21:15

Dat is goed nieuws :D

Er zijn veel mensen die dat doen, hier loopt ook een kater rond, ziet er niet uit, veeels te dun maaar wel erg lief en heeft toch echt manieren.
Heb hem een bandje met een kokerjte omgedaan met mijn telefoon nummer en of de "eigenaar" even wou bellen.
Blijkt "koen" aan het einde van de straat te wonen :+ .

furious

Berichten: 7102
Geregistreerd: 22-02-06
Woonplaats: Holland

Re: Na 1 jaar vermiste kat terug

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 21:19

Wow dat verwacht je ook niet meer na een jaar.
Fijn dat hij weer terug is!

You can turn off the sun but I'm still gonna shine!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 21:37

sunny_l0ve schreef:
Een of andere **** vrouw heeft onze kat van straat geplukt omdat ze dacht dat het haar kat was die ze kwijt was. Ze is niet langs de DA geweest, de flyers heeft ze gelezen maar niet op gereageerd, gezien het toch haar kat was. In de winter kwam ze erachter dat het toch geen vrouwtje was, maar een gecastreerde heer.

Nooouuuu, echt GEPLUKT zou ik niet echt durven zeggen. Als MIJN kat weg is en ik kom een kat tegen waarvan ik denk dat het mijn kat is, ga ik ook echt niet naar DA (behalve als hij gewond is o.i.d). Waarom zou ik :? En neem ik hem natuurlijk mee binnen in mijn huis ;)

Maar het is enorm fijn dat je je kat weer terug hebt ;)

FlyAway

Berichten: 2256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 21:45

MoonChloe schreef:
sunny_l0ve schreef:
Een of andere **** vrouw heeft onze kat van straat geplukt omdat ze dacht dat het haar kat was die ze kwijt was. Ze is niet langs de DA geweest, de flyers heeft ze gelezen maar niet op gereageerd, gezien het toch haar kat was. In de winter kwam ze erachter dat het toch geen vrouwtje was, maar een gecastreerde heer.

Nooouuuu, echt GEPLUKT zou ik niet echt durven zeggen. Als MIJN kat weg is en ik kom een kat tegen waarvan ik denk dat het mijn kat is, ga ik ook echt niet naar DA (behalve als hij gewond is o.i.d). Waarom zou ik :? En neem ik hem natuurlijk mee binnen in mijn huis ;)

Maar het is enorm fijn dat je je kat weer terug hebt ;)
Precies MoonChloe!. Die mevrouw dacht eindelijk haar eigen kat teruggevonden te hebben!

Ontzettend fijn voor TS dat de kat weer terug is. Die van ons was verdwenen en dook na een week via Amivedi (hulde voor die organisatie!!) weer op een paar kilometer verderop. Maar de houding richting de mevrouw die de kat had meegenomen vind ik wel wat overdreven. Wees blij dat die vrouw kontakt heeft gezocht met de kinderboerderij! Ik vind het enorm sneu voor die vrouw, want die heeft dus nog steeds haar kat niet terug!!!

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Na 1 jaar vermiste kat terug

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 21:51

Ik zou mijn eigen kat wel herkennen hoor :) ookal is ze pikzwart. Ze is gewoon mijn maatje en als ik dat koppie zie weet ik meteen dat zij het is. Alleen al de manier hoe ze loopt, zit en springt weet ik al dat zij het is.

Maar als je een kat vind, lijkt op de jouwe :+ maar is een ander geslacht en je komt daar pas een half jaar later achter vind ik wel erg knap :+

sunny_l0ve
Berichten: 3641
Geregistreerd: 07-02-07
Woonplaats: ijmuiden

Re: Na 1 jaar vermiste kat terug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-10 22:00

Daarom... ik snap dat als je er van overtuigd bent dat het je eigen kat is van straat afhaalt. Maar dit was een mannetje en die van haar een vrouwtje, en dan als je het weet nog een half jaar wachten.
Ach ja, we hebben ons even kwaad erover gemaakt, maar het gaat erom dat we Piccie (picardi) terug hebben!
Ik snap ook nog steeds niet hoe je je zo kunt vergissen en zo egoïstisch kunt zijn.

Lezen, schrijven en de realiteit

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Na 1 jaar vermiste kat terug

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 22:06

De kat die ik in october 2009 heb gevonden, daarvan weet ik sinds een week wie de eigenaren zijn.... Ik heb contact met ze opgenomen. Als een kat niet gechipt is, kan het best even duren en heeft het heel wat voeten in aarde.

Een mening is net als een kont.... Iedereen heeft er een.... De één wat duidelijker aanwezig dan de ander, maar toch....

sunny_l0ve
Berichten: 3641
Geregistreerd: 07-02-07
Woonplaats: ijmuiden

Re: Na 1 jaar vermiste kat terug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-10 09:05

Snap ik liezel, maar deze vrouw wist het allang. En het heeft haar toch nog een half jaar tegengehouden om naar ons toe te komen.
Waarschijnlijk had ze er geen zin meer in en kostte het teveel geld, ik weet het niet. Wat ze heeft gedaan is in ieder geval niet goed te praten en ze is dan ook niet meer welkom op de kinderboerderij.

Lezen, schrijven en de realiteit

funnyhorses
Berichten: 8047
Geregistreerd: 30-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 09:15

Wat een geluk voor jullie!
Wij zijn onze poes al sinds 2007 kwijt,ze was ook altijd buiten en zéér aanhankelijk.
Ze is waarschijnlijk meegenomen door een of andere hgfq7yt4tb784 grrrrr
Het is een kruising siamees,kei leuk ding om te zien.Ik had haar al 11 jaar en nooit was ze ziek of kwam ze niet naar huis!
Ook is ze gechipt en heb ik haar overal al vermist opgegeven.

Ondanks de chip en alle oproepen heb ik haar niet meer terug gekregen. |(

happy2014
Berichten: 2714
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 09:17

hoe kan je nou een andere kat voor jouw kat aanzien? Ik pik mijn hond er zo tussen uit als hij tussen 100 soortgenoten van hetzelfde ras staat. Raar hoor.. Maar fijn voor jullie dat hij weer terecht is!!

B+12 L+4

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 09:20

Fijn dat hij eindelijk terug is. Neem aan dat hij nu meteen gechipt is bij de VA na zn onderzoekjes?

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

sunny_l0ve
Berichten: 3641
Geregistreerd: 07-02-07
Woonplaats: ijmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-10 09:51

Ja zeker, hij is gelijk gechipt en we hebben ook gelijk de chip geactiveerd.
Helaas hoeft dat dus niet altijd te helpen, de mensen die hem vinden moeten maar een beetje bereidwillig zijn om naar de dierenarts te gaan.

@ funnyhorses: Wat jammer dat jullie hem niet hebben gevonden, die onwetendheid is zo erg! Ik hoop alsnog dat jullie hem ooit nog terug krijgen.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Lezen, schrijven en de realiteit

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 10:05

Citaat:
Vorig jaar zijn wij de kat op de kinderboerderij kwijtgeraakt. Hij liep vaak buiten en overnachte ook veel buiten.
In diezelfde periode hadden we ook een verbouwing waarbij de oude boerderij gesloopt werd en een nieuwe is opgebouwd.
Picardi, de kat, kwam nog wel steeds om te eten enz. Toen is die ineens een ochtend niet meer op komen dagen, en ook niet die ochtenden daarna.


misschien ben ik de enige hoor, maar hierdoor lijkt het toch echt dat die kat zelf is wegegaan!

Hij moest zich maar zien te redden en heeft een thuis gezocht waar die wel welkom was en niet alleen te vreten kreeg bij een bouwput.....

In het jaar dat hij bij de mevrouw is geweest heeft hij ook geen enkele poging blijkbaar gedaan om terug te keren.....

En dan rukt de beheerder hem uit zijn omgeving weg en verbaasd zich dan ook nog dat poes depressief is?????

Hoe kan ze trouwens zo zeker weten dat dit Picardie is? Chip had ie niet en aftekeningen ook niet!
Kan net zo goed een andere zwarte kat zijn uit hetzelfde nest of dezelfde moeder of vader....
Of gewoon 1 die erop lijkt.....

En dan ook nog degene die hem heeft opgevangen en liefdevol heeft verzorgt belachelijk proberen te maken op Bokt!

Afijn, hoe ben jij aan jouw kat O' mally( oid) eigenlijk gekomen.......ik lees dat je die van straat hebt geplukt????

****edit*****

Nikki__

Berichten: 4934
Geregistreerd: 21-09-04
Woonplaats: Aan het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 10:42

sunny_l0ve schreef:
Snap ik liezel, maar deze vrouw wist het allang. En het heeft haar toch nog een half jaar tegengehouden om naar ons toe te komen.
Waarschijnlijk had ze er geen zin meer in en kostte het teveel geld, ik weet het niet. Wat ze heeft gedaan is in ieder geval niet goed te praten en ze is dan ook niet meer welkom op de kinderboerderij.


Hoe weet jij zo zeker dat mevrouw het al lang wist? Vind het nogal wat dat je haar zo beschuldig.
Wees blij dat er iemand een jaar voor die kat gezorgd heeft. Jullie zijn zo 'slim' geweest om de kat NIET te chippen, jullie dachten 'ach, komt wel'.
Misschien eerst een de schuld bij jezelf zoeken, voordat je zo afgeeft op die vrouw. :n

funnyhorses
Berichten: 8047
Geregistreerd: 30-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 10:50

Frantic schreef:
Citaat:
Vorig jaar zijn wij de kat op de kinderboerderij kwijtgeraakt. Hij liep vaak buiten en overnachte ook veel buiten.
In diezelfde periode hadden we ook een verbouwing waarbij de oude boerderij gesloopt werd en een nieuwe is opgebouwd.
Picardi, de kat, kwam nog wel steeds om te eten enz. Toen is die ineens een ochtend niet meer op komen dagen, en ook niet die ochtenden daarna.


misschien ben ik de enige hoor, maar hierdoor lijkt het toch echt dat die kat zelf is wegegaan!

Hij moest zich maar zien te redden en heeft een thuis gezocht waar die wel welkom was en niet alleen te vreten kreeg bij een bouwput.....

In het jaar dat hij bij de mevrouw is geweest heeft hij ook geen enkele poging blijkbaar gedaan om terug te keren.....

En dan rukt de beheerder hem uit zijn omgeving weg en verbaasd zich dan ook nog dat poes depressief is?????

Hoe kan ze trouwens zo zeker weten dat dit Picardie is? Chip had ie niet en aftekeningen ook niet!
Kan net zo goed een andere zwarte kat zijn uit hetzelfde nest of dezelfde moeder of vader....
Of gewoon 1 die erop lijkt.....

En dan ook nog degene die hem heeft opgevangen en liefdevol heeft verzorgt belachelijk proberen te maken op Bokt!

Afijn, hoe ben jij aan jouw kat O' mally( oid) eigenlijk gekomen.......ik lees dat je die van straat hebt geplukt????



Wow,hold your horses!!!!
Ik kan je zeggen dat we elke dag zien hoe mensen buiten onze 2 (ex)katers doen voeren!
Na meerdere malen te hebben gezegd dat we dat niet goed vonden blijven ze het gewoon verder doen,zo hardleers dat volk!
Ze voeren plakken ham en ander broodbeleg,lekker slecht met al dat zout erin!
We wonen naast een begraafplaats,en wat zie ik vaker tot mn verbazing?Leggen ze stukken gebakken vlees OP GRAFSTENEN!En dan lopen zeiken dat er katten over de graven lopen grrrrrrrrrrrrrrrrr

Verder ben ik van mening dat het voeren van katten buiten niet altijd goed is,zeker in de warmere perioden niet!Dit omdat er zo vaak in het voorjaar als de meeste katten grols zijn thuis weglopen.Door al dat gevoer heeft geen kat meer "haast" om naar huis te gaan!Gevolg kat loopt langer buiten dan gehoopt omdat ie genoeg voedsel vind!

En dan lopen de mensen te klagen dat er zo'n overlast van katten is,terwijl misschien de helft ergens thuis hoort maar het zo buiten ook wel leuk vind!

Kijk als het buiten bitterkoud is en er zijn écht zwerfkatten dan is het goed als ze ergens een plekje hebben om es wat te eten,maar tegenwoordig gaat het toch echt té absurd aan toe!!!

En er zijn van die ekelige personen die zomaar een kat mee naar huis nemen en deze gewoon niet meer vrij laten!
Ik denk dat zoiets ook met onze poes is gebeurd,beestje is gestraft voor dr eigen aanhankelijkheid!
Ik wist dat ik dr niet binnen kon houden omdat ze uit protest zo tegen mn muren oppieste,dat was echt geen doen maar ze kwam elke dag 3x eten en kon ik haar nakijken op teken en verwondingen.

Mensen die zomaar een beest van een ander ongevraagd doen voeren of meenemen zijn in mijn ogen niet goed bezig!!!
Laatst bijgewerkt door funnyhorses op 24-07-10 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

doei

Berichten: 3606
Geregistreerd: 02-06-09
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 10:52

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Wat goed!!!

❣️Manchester ❤️ Bairlando ❤️ Moschino❣️
*Your horse can only be as brave as you are*

Rider01

Berichten: 3053
Geregistreerd: 24-07-09
Woonplaats: Oudkarspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 11:20

Superfijn dat hij weer terug is, om het te vieren mag je hem extra verwennen :D

Massie <3

sunny_l0ve
Berichten: 3641
Geregistreerd: 07-02-07
Woonplaats: ijmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-10 14:26

Frantic schreef:
Citaat:
Vorig jaar zijn wij de kat op de kinderboerderij kwijtgeraakt. Hij liep vaak buiten en overnachte ook veel buiten.
In diezelfde periode hadden we ook een verbouwing waarbij de oude boerderij gesloopt werd en een nieuwe is opgebouwd.
Picardi, de kat, kwam nog wel steeds om te eten enz. Toen is die ineens een ochtend niet meer op komen dagen, en ook niet die ochtenden daarna.


misschien ben ik de enige hoor, maar hierdoor lijkt het toch echt dat die kat zelf is wegegaan!

Hij moest zich maar zien te redden en heeft een thuis gezocht waar die wel welkom was en niet alleen te vreten kreeg bij een bouwput.....

In het jaar dat hij bij de mevrouw is geweest heeft hij ook geen enkele poging blijkbaar gedaan om terug te keren.....

En dan rukt de beheerder hem uit zijn omgeving weg en verbaasd zich dan ook nog dat poes depressief is?????

Hoe kan ze trouwens zo zeker weten dat dit Picardie is? Chip had ie niet en aftekeningen ook niet!
Kan net zo goed een andere zwarte kat zijn uit hetzelfde nest of dezelfde moeder of vader....
Of gewoon 1 die erop lijkt.....

En dan ook nog degene die hem heeft opgevangen en liefdevol heeft verzorgt belachelijk proberen te maken op Bokt!

Afijn, hoe ben jij aan jouw kat O' mally( oid) eigenlijk gekomen.......ik lees dat je die van straat hebt geplukt????


Typisch Bokt opmerking weer. Als je goed gelezen hebt staat er ook een FAQ over Beestenboel dat de sfeer achteruit gaat.
Het is niet mijn intentie om hier een reltopic van te maken, en wil je dan ook vriendelijk vragen om niet gelijk zo absurd te reageren.
Ik heb dit topic juist geopend voor mensen die nog steeds hun dier niet terug gevonden hebben, dat er nog hoop is.

En nu even over de inhoud. Zij heeft die kat van de straat geplukt NAAST de kinderboerderij. Dus nog in dezelfde straat. Een omwonende heeft gezegd dat het een zwerfkat was, terwijl hij goed verzorgd werd door ons en notabene een hangbuik heeft.
Die 'aardige' mevrouw heeft de kat opgesloten in huis, aangezien haar kat nooit buiten kwam. En ze was ook nog verbaasd dat die kat moest wennen, en de hond eng vond. Goh, wat gek!
En ja, hij reageerde erg onderspannen, dus hebben we voor de zekerheid gekeken of hij niets mankeerde, beter even extra kijken dan niet. Stel je voor dat hij wel ziek was of iets anders! Wie weet waarom ze nu ineens wel de kat kon afstaan.
En ja, we weten zeker dat het Picardi is, de vrouw die al 11 jaar lang bij de kinderboerderij werkt en hem vanaf het begin al kon, heeft hem herkend. Lijkt mij dat als je echt van het dier houdt en er een band mee hebt dat je hem uit duizenden herkent.
Overigens komt hij ook niet uit de buurt dus broers en zussen kunnen het niet zijn.
Nogmaals is dit topic niet bedoeld om die vrouw af te kraken, maar om hoop door te geven aan anderen. En tja, dat er zulke achterlijke mensen op de wereld zijn en dat dit mijn mening is over die vrouw mag iedereen weten ja. Stel je voor dit gebeurd met jouw dier?
En wij zijn fout geweest om hem niet eerder te chippen, dat is er bij ingeschoten en is niet meer goed te maken.
Maar in dit geval had het niet geholpen gezien zij geen moeite heeft gedaan om het te controleren.

Ook weer typisch om dan mijn eigen kat er maar bij te halen, maar als je het zo graag weten wilt:
Die hebben we inderdaad hier in de buurt gevonden, nog nooit eerder gezien. We hebben rondgevraagd aan iedereen maar niemand wist iets.
Dus hebben we de dierenambulance gebeld en hij heeft een maand in het asiel gezeten, niemand is hem komen halen en toen kregen wij hem weer terug.
Wil je nog meer weten, ook hoe ik aan mijn andere katten kom en waar ze vandaan komen enz.?
Echt weer typisch dat je alle details moet neerzetten... Oh Picardi raakte vermist op 30 juli 2009 en terug op 23 juli 2010.
Zijn we nu allemaal tevreden en kunnen we weer normaal doen???

De rest bedankt voor de leuke reactie's, Picardi doet het weer helemaal goed. Hij was vannacht al uit zijn reismand gekomen en vanochtend had hij erg honger en zat hij te miauwen. Helaas was ik vandaag niet op de boerderij, maar hij is in goede handen. Morgen ben ik er weer en zal ik gelijk even foto's maken van het knappe ventje!

Lezen, schrijven en de realiteit

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Re: Na 1 jaar vermiste kat terug

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 14:32

Ja inderdaad, dat ben ik met je eens, als jouw insteek was dat je mensen een hart onder de riem wilde steken, dan heb je dat gedaan op een manier dat je een ander volledig afzeek en dus holt de sfeer op Beestenboel achteruit.

****edit*****


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BulletjeBeer, Facebook, Larissa123, MyChoice en 79 bezoekers