Hamster gevonden.. alsof ik al niet genoeg huisdieren had

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Atalanta

Berichten: 668
Geregistreerd: 24-12-09

Hamster gevonden.. alsof ik al niet genoeg huisdieren had

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 00:27

Ik liep net de honden uit te laten, struikel ik bijna over een dwerghamster.. ik heb hem maar meegenomen en even tijdelijk in een aquariumpje gezet. Ik hoop te vinden van wie hij is, dat ik hem terug kan bezorgen, even hopend dat ie niet met het oog op de vakantie op straat gemikt is... heb al een advertentie op MP gezet, morgen even bij de super een briefje ophangen. En anders ga ik er wel een goed adresje voor zoeken.

Dit is hem:
Afbeelding

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 00:28

Ah gut wat een schatje. Fijn dat je hem iig opvangt en hopelijk vind je het baasje...

Atalanta

Berichten: 668
Geregistreerd: 24-12-09

Re: Hamster gevonden.. alsof ik al niet genoeg huisdieren had

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 00:33

Ik hoop het ook! Ik vind hem stiekem ook wel cute hoor. Ook al heeft ie me een paar keer in de vingers gebeten, haha.

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Re: Hamster gevonden.. alsof ik al niet genoeg huisdieren had

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 00:34

Oeps, t is dus een klein agressievelingetje :D Iig wel een geluk dat jij hem gevonden hebt en hem mee kon nemen.

Atalanta

Berichten: 668
Geregistreerd: 24-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 00:41

Jellie schreef:
Oeps, t is dus een klein agressievelingetje :D Iig wel een geluk dat jij hem gevonden hebt en hem mee kon nemen.

Ah nou ja hij beet niet door, en begon pas na een minuut of wat echt hard te bijten, toen heb ik 'm aan zijn nekvel gehangen, daar kon ie
niet tegenop :D verder kan je hem wel zo oppakken op zich. Och ik zou ook zo reageren als een vreemde me van de straat plukte :+
En hij had wel geluk dat mijn honden 0,0 jachtinstinct hebben anders was het hapslikweg geweest :9

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Hamster gevonden.. alsof ik al niet genoeg huisdieren had

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 01:03

Wat een leukerd!

Atalanta

Berichten: 668
Geregistreerd: 24-12-09

Re: Hamster gevonden.. alsof ik al niet genoeg huisdieren had

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 11:33

Ja misschien hou ik 'm zelf wel als zich niemand meldt.. hij is best grappig!
Sprak net mijn hoefbekapster, die had al 3 tamme konijnen zien lopen deze week, waarschijnlijk gedumpt voor de vakantie. Als deze hamster ook gedumpt is dan zal zich niemand melden voor 'm...