Mijn jonge kater (beter bekend als gevonden kitten Nemo ) wil niet naar binnen.
Hij is al de hele dag buiten! en normaal komt hij wel vaak weer even binnen kijken! komt binnen even slapen en zo.
dat deed hij vandaag ook wel gewoon!
maar ik moest vanavond even weg, en hij wou niet komen.
dus heb ik de deur dicht gedaan en ben weg gegaan!
maar ik was al om half 10 weer thuis om hem binnen te laten. maar hij wil gewoon weg niet komen.
ik ben al de hele avond aan het roepen! en ik zie hem wel steeds, en hij loopt om me heen en miauwt en zo.
maar ik kan hem niet pakken! de eerste keer kwam ik aan lopen! en zag hem! dus ik riep hem, en hij rende zonder te kijken heel hard voor me weg
en nu is het toch wel tijd om te slapen, en hij wil nog steeds niet naar binnen.
Ik zou hem dus buiten moeten laten vanacht, al is hij nooit zo lang achter 1 buiten geweest! en nog nooit snachts.
Ik maak me een beetje zorgen. het wordt slecht weer vanacht.
Ik heb een bedje voor hem gemaakt met een afdakje met eten en drinken ( heb een balkon maar hij banjerd gewoon door de buurt zeg maar! hij kan wel op de grond ).
Zou mijn zorge kindje boos op me zijn dat hij niet naar binnen kon toen ik weg was?? en dat hij daarom niet naar binnen wil?? dat zou wel wat ver gezocht zijn! dat weet ik!
een jonge kater wil de buurt af struinen. maar toch miauwt hij veel! althans ik hoor hem steeds miauwen als ik hem roep vanaf het balkon.
Hij kan wel op het balkon komen want hij doet dit altijd.
Ik zou niet weten wat ik nu nog kan doen!! al weet ik wel dat ik niet lekker slaap als hij vanacht buiten is.
iemand nog een idee???
Ik heb al met eten gelokt! ik heb mijn andere kat naar buiten getrapt
om hem te zoeken! want ze zat hem binnen steeds te roepen! maar buiten deed ze dat uiteraard niet.red hij zich wel vanacht buiten in de kou, regen en onweer??
groetjes Bernadet!
er is Geen enkel spoor van hem te vinden. 

ik heb hem als kitten van 3 a 4 weken gevonden in het bos. heb mijn best gedaan om hem over zijn cronische diaree te helpen! gelukkig is hij daar nu overheen gegroeit