Katten klim paal voor buiten???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
colunder

Berichten: 3547
Geregistreerd: 22-10-07
Woonplaats: Bennekom

Katten klim paal voor buiten???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-10 17:55

Ik heb mijn tuin helemaal katdicht gemaakt zodat mijn 5 poezen er niet uit kunnen.
Nou leek het me wel leuk om midden in de tuin een klimpaal voor de poezen te maken.
deze moet dan de lucht in gaan en niet te breed zijn ,want dan zouden de poezen via die paal op het gaas kunnen springen en de tuin uit kunnen.
Weet iemand of er zulke palen bestaan?? of heeft iemand ideeën over hoe ik zoiets kan maken?
Ik wil als basis een paal die ik een meter diep de grond in zet,hier kan ik dan evt. dan van dat touw omheen doen zoals bij een krabpaal.
Maar hoe dan verder??

luffie

Berichten: 1005
Geregistreerd: 22-12-08

Re: Katten klim paal voor buiten???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 18:14

Leuk idee!! Ik zou ook ergens een dwarsbalkje maken met een plateautje erop zodat ze daar kunnen liggen in de zon. Verder zou ik het niet weten, misschien een soort tunnel erbij van een grote pvc buis ofzo??

cissy

Berichten: 19822
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 13:48

via google zat over te vinden http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q ... a01e3baf5c kijk ook eens bij cattery's die een ren hebben wat die erin hebben gebouwd, verder een beetje creatief zijn en handig en dan kom je er wel :)
Op mijn site http://www.mylah.nl/katten/de_kattenren.html zie je op de fotos ook een soort krabpaal die ik van een boomstronk heb gemaakt met een tuintegel erop. Heel simpel maar ze liggen er heel veel op. Je ziet ook een grote rioolpijp en wat planken op stammetjes als uitkijkpost.

Anoniem

Re: Katten klim paal voor buiten???

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 16:00

Een boom :j zeer geschikt als klimpaal voor buiten :j

Maak er touwen aan, planken op stammetjes idd, kun je crea bea mee zijn :D