Onze heilige birmaan poes (maar nooit een stamboom door de vorige eigenaar aangevraagd maar dit is voor ons ook niet van waarde dus daar hoeft niet over begonnen worden) van 2 jaar krijgt dus baby's
en is vandaag officieel uitgerekend..Het is allemaal per ongelijk gaan met het kiezen van de vader om het maar zo te zeggen..
Mijn stiefvader wist niet dat ze krols was, mijn moeder wel maar die was er niet en die wou er wel een heilige birmaan op hebben, maar toen heeft mijn stiefvader haar naar buiten gedaan en toen was het kwaad al geschiet.. Papa is een half lange grijze kat van de buren (ook een bepaald ras)
Ze is dus vandaag precies 9 weken dragende, ze heeft een flinke buik en der tepels heeft ze ook al vaak voel je de kittens ook als je je hand op de buik houd..
Ze mogen van ons nu wel gaan komen want ze zijn welkom haar eigen doosje staat al voor der klaar en de grote broer past goed op der..
We hebben vroeger zelf van onze Perzische kat al enkele nestjes gehad dus weten wel hoe of wat..
Ohja voordat je ''katte kenners'' er over vallen: Ja wij weten dat heilige birmanen veel katten ziektes kunnen hebben en ja we hebben hier ook op laten testen en ja alles was negatief..
Waarom de vorige eigenaar nooit een papier heeft aangevraagd weet ik helaas ook niet (want haar beiden ouders hebben wel vol papier) maar dat maakt haar voor ons niet minder mooi en lief op want ze hoeft voor ons geen shows te lopen en brood verdiende te zijn voor een keer is gewoon leuk, als ze maar lief is en lekker bij ons komt liggen is voor belangrijker..
En ja voor andere kan ze dan gewoon een huis tuin en keuken kat zijn omdat ze dan wel geen stamboom heeft maar dat is ook niet alles voor ons is en blijft ze een heilige birmaan omdat we weten wie haar ouders zijn..
Hier hoeft dus AUB niet over begonnen worden inverband ik bokt toch al iets langer ken..
Dit zet ik hier ook neer omdat ik er al eerder discussie overgehad heb..
Ik wil gewoon dat dit een gezellig topic wordt met veel updates hoe alles gaat en veel foto's..
Maar even om terug te komen op het topic waar het voor gemaakt is, wanneer denken jullie dat het komt en hoeveel denken jullie dat het zijn, en is mams niet een lekker ding