De kat van mijn schoonouders is vermist, hij is al 2 weken weg. Hij is het laatst gezien bij een stalling aan de klomperweg in lunteren. Ik hoop dat iemand hem heeft gezien en contact kan opnemen! Ze missen hem erg!
dank je, hoe meer mensen kijken hoe eerder hij hopelijk gevonden wordt.
FZ_Lin
Geplaatst: 20-05-10 09:51
Ik had dit topic gisteren moeten zien! Heb gisteren namelijk een kat gezien, die heel erg op deze bij de Zecksteeg.. Maar kan ook gewoon een look a like zijn.. Ik zal vanmiddag opletten als ik daar weer rij!
ok, hoop dat je hem ziet, hij is goed herkenbaar aan het witte plekje naast de neus en witte plek linksachter (zie ook foto)
MiSz_SaNdY
Geplaatst: 20-05-10 09:55
ik heb het even doorgestuurd naar mijn zus die veel in lunteren komt hoop dat jullie hem snel terug hebben! heb je het al gemeld bij de amivedie en verschillende asiel's dierenspeciaalzaken enz.?
dank je wel, bij amivedi en opvang adressen hebben we ook al gemeld.
Sammetje_
Geplaatst: 20-05-10 10:07
Er liep zo'n soort kat een tijdje bij ons op stal rond... maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat hij het is want dat was namelijk in Zeist ... ik zal het toch even in de gaten houden!
mocht iemand hem vinden (en weten dat hij het is), hij is niet schuw komt makkelijk naar je toe, probeer hem dan te vangen, dan komen we gelijk kijken. evt via de chip en amivedi mag/kan ook.
mystery1980
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-10 10:55
FZ_lin, wil je het even laten weten als je geweest bent, we zitten hier heel erg te duimen! misz sandy, dank je wel sammetje, fijn dat je ook wilt kijken, mijn schoonouders waren op vakantie in lunteren er is een kleine kans dat hij naar huis probeert te lopen Zeist is ong. 30 km en hij is een kleine 3 weken weg nu, zou een kat zover lopen???
Katten kunnen ongelofelijke afstanden afleggen, zeker als ze opzoek gaan naar huis etc. Maar ik hou het in de gaten! Klopt het dat het een vrij lichte oranje kater is?
mystery1980
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-10 15:21
de kleur is gewoon zoals op de foto, hij is inmiddels alleen ietsje ouder, hij moet ongeveer 3 jaar zijn nu.
we hebben inmiddels een kat gevonden die sprekend op hem lijkt op het adres wat fz lin heeft doorgegeven, helaas is hij het niet. Hij mist het stukje wit linksachter en is niet vriendelijk zoals onze kat. We zoeken verder, alle tips zijn welkom!