Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xmiloux1 schreef:Maar dan gaat hij alsnog achter die kippen aan en ze helemaal gek maken? Dat is leuk?
Jolliegirl schreef:maaruh dan heeft ie muilkorf... maar blijft ie wel achter de kippen aanzitten... is toch idioot?
moet dat hondje niet tegenkomen hoor![]()
Als er hier een hond achter de kippen aanzit, krijgt ie 'n opdonder.
appelflap2 schreef:als ik hem aan de riem moet houden kan hij net zo goed thuis blijven denk ik![]()
en dat vind ik dan weer zo sneu voor hem want hij vind het zo leuk bij de paarden
dat is echt zijn uitje en niet alleen om de kippen
appelflap2 schreef:ik heb dus een klein hondje
zijn naam is neil
hij is een kruissing chihuahua x pincher
hij vind het heerlijk om mee te gaan naar de paarden
dan kan hij lekker rennen aangezien hij anders overstroomt van overtollige energie
ik sta dus bij een boer op stal en die heeft een 30 tal kippen los lopen over het erf
nu heeft hij pas ontdekt dat het heel leuk is om kippen te bijten en dan hun veren eruit te trekken
(ik denk dat hij het een leuk geluidje vind als ze zo schreeuwen van de pijn)
het gevolg: de kippen overlijden na een aanval van mijn sadistische kleine schat
hij heeft een heel klein smoeltje en volgens mij zijn daar geen muilkorfjes voor
nu ben ik dus (jullie raden het al) op zoek naar een oplossing
zodat mijn hondje evengoed mee kan naar de paardjes maar geen kippen meer dood bijt
iemand ideeen???
appelflap2 schreef:Jolliegirl schreef:maaruh dan heeft ie muilkorf... maar blijft ie wel achter de kippen aanzitten... is toch idioot?
moet dat hondje niet tegenkomen hoor![]()
Als er hier een hond achter de kippen aanzit, krijgt ie 'n opdonder.
heb ik echt wel geprobeerd maar hij is zo vlug als water![]()
![]()
ik vind het echt heel erg dat hij dit doet vandaar ook dit topic