Wij hebben er ook 1 een reu. Een geweldig ras met wel een moeilijk karakter maar als je consequent bent een super hond die alles voor je doet. De onze is wel een beetje lomp en onhandig af en toe. De onze vind juist iedereen lief en is helemaal verzot op kinderen. http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z4ZXQK8Y.jpg
Ik heb er dus ook een, foto's staan in mijn profiel. ze is 18 maanden oud en is exact uitgegroeid zoals ik in mijn dromen had gewenst. Ik heb een echte werklijn type, en daar maak ik ook flink gebruik van, wij trainen naast alel dagen parktraining ook 2 avonden op een hondenschool. G&G en IPO. Niet om allerlei wedstrijden te lopen (Is mijn doel niet) maar puur omdat ik wil dat ik een gehoorzame hond heb die doet wat ik vraag. Omdat het toch een bul is (Eigenwijs) had ik er niet zulke hoge verwachtingen van maar echt....deze hond doet het meer dan super. Bewijst toch wel dat een ambull te trainen is je moet wel zéér consequent zijn!
De mijne komt uit de mufassa lijn die foto die ik hier liet zien was ze 6 maanden ze is inmiddels bijna 4 hahha maar kwa aftekeningen hier in de buurt heb ik nog geen enkele bull zoals haar gezien dus ik ben wel heel trosts op haar en we krijgen nog altijd veel bekijks en reacties op onze teef haha
haha ja zijn wel felle hondjes uit die lijn hoor... Die van mij kan ook heel erg pittig worden als je met haar ga stoeien en spelen . Is even kijken of ik nog wat fotos kan vinden zit nu op de computer van mn oma haha. Alleen mijn teef is helaas niet zo groot geworden omdat ze jammergenoeg een kleine papa heeft..
timokyana
ik heb ook een amerikaanse bulldog reu. Inmiddels zo'n 7 jaar van pups af aan bij mij. Het kat uit de boom kijken herken ik wel. Mijn buddy is geen allemans vriend