ons Blitz kan nu héél wat kaarsjes gebruiken!
Blitz is een kattin van 2 jaar jong met een kattenniesziekte, en nog wat mankementjes...
Woensdag werd ze plots heel ziek, we dachten dat het haar niesziekte was. Donderdag ben ik naar de dierenarts geweest, de mijne was in vakantie dus ik moest een andere vinden hier in het dorp. Die zei me dat ze koorts had en een verkoudheid. Vrijdag teruggeweest, ze was beter volgens de dierenarts, in mijn ogen ging het slechter... Zaterdag kon ik daar niet terecht. Maandag moest ik laat werken maar het ging nog stééds niet goed met haar. Uitgelegd op het werk, maar het is 'maar' een kat... Dus daarstraks naar mijn eigen dierenarts geweest en het was een ramp.
Blitz heeft al een week niet goed meer gegeten, gedronken, heeft zich niet meer gewassen, verlegd of wat dan ook.
Ze blijkt onderkoeld te zijn, ze heeft bloedarmoede, is uitgedroogd ondanks al onze pogingen tot volsteken met eten en water geven via een pipet, en nu ligt ze daar, op een warm kersenpitkussen bij de dierenarts aan een bakster, het is erop of eronder voor haar.
Dierenarts heeft heel eerlijk gezegd dat ze het gaat proberen omdat ze jong is, maar ze heeft er geen goed oog op...
Zij denkt aan kattenaids of kattenleukemie, omdat ze ook al haar verloren heeft.
Het was echt zielig, zo janken, zo stinken...
We komen van zo ver met haar, ik ben echt niet klaar om haar nu af te geven...
Ik hoop dat ze ons op 1 of andere manier voor de gek houdt en dat ze morgen gewoon terug bij ons in de zetel ligt.
Wie brandt er mee een kaarsje voor onze gekke meid...