Ik wou het toch even delen allemaal .
Mijn moeder der hondje (yorkje) had besloten eens even 2 uurtjes op pad te gaan .
Verder nergens meer aan gedacht , was weer thuis niks aan het handje, niks gebeurt .
Tot mijn moeder me riep (ze woont naast me ) ...... he kijk jij is even word ze niet heel erg dik , en ze doet een moord voor eten .
Mijn eerste woord ....ZWANGER en goed ook .
Ma zei ik , is ze niet loopt geweest ? Nee niet dat ik weet (moeder word oud )hihi.
Nou het was echt wel bingo , man wat een buik ..... en wanneer gaat het komen he .
Ze heeft ooit 1 nestje gehad van 6 kleine heerlijke pupjes .
En ja hoor 3 weken na het ontdekken op vrijdag begon ze .
Alleen het schoot niet op .
Om half 9 in de avond verloor ze vruchtwater , alles helder en de pers weeen kwamen goed op gang .
Jammer genoeg stopte mevrouw na 20 min , niks meer geen wee niks .... dierenarts gebelt en er snel heen .
Een keizersnee , de pups konden er niet uit .
Binnen anderhalf uur waren er 3 gezonde pups , 2 vrouwtjes en 1 reutje .
Man wat waren ze dik en groot ,haar vorige nestje waren pups van rond de 120 en 150 gram ..... deze daarin tegen allemaal rond de 250 gram .
Gelukkig is alles goed gegaan en waren we snel thuis , wel met een rek van (schrik niet ) 675 euro pffffff.
De pups groeien als kool en mams is er helemaal weg mee .
Ze zijn nu 2 weken en 4 dagen , de monsters wegen gewoon dik 1 kilo .
zal er een foto bij doen .
veel denken aan een rotweiler , alleen het wit op de borstjes en witte teentjes kloppen niet .
Vond het toch wel en leuk verhaal om te delen .

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TRNFXYOP.jpg
3 maanden na de bevalling mag ze geholpen worden , ze staat dan ook al op de lijst .... mocht ze weer weg lopen en op mannen jacht gaan haha
Ben benieuwd hoe ze uitgroeien.
(ookal weet je niet wat paps is