een konijntje van mij heeft vaker een poepbal onder zijn kontje gehad. ik waste het altijd wel met soda, gelijk zijn vacht er tegen behandeld! nu was ik er een beetje vol van, ik blijf spoelen en dat moet niet de bedoeling zijn, vooral niet nu het wat kouder word.
gister, zou ik toch echt zweren dat ik een vlieg en een soort worm erdoorheen zag lopen. toen ik het zag was ik erg geschrokken en werd gelijk duizelig, ben naar binnen gegaan en het vervolgens verteld. het was al later id avond en we zouden dus morgen even schoonmaken en verder behandelen! het zat me maar niet lekker.. volgende dag (vanmorgen) weggewassen, idd nog meer wormpjes. ik kwam erachter dat het maden waren. mijn vader dierenartspraktijk gebeld. was gesloten dus hebben maar naar het nummer spoedgevallen gebeld, vond dit eigenlijk spoedig genoeg

ik er dus heen gegaan, konijn werd gelijk afgespoeld met desinfecterend spul waarop mijn konijn nogal heftig reageerde, hij begon namelijk keihard te gillen

in ieder geval hoop ik dat hij de nacht een beetje goed doorkomt. bedankt voor het lezen. ik moest het even van me af schrijven!
liefs