we hebben vanmiddag de beslissing gemaakt om een boxer te adopteren
we zijn helemaal gelukkig en ethousiast, het is een reu van max 1 jaar oud en komt uit het asiel
Het is een vondeling dus we weten niet precies wat hij meegemaakt heeft maar het is een super leuk enthousiaste, drukke, vriendelijke hond
Hij had een cherry eye maar daar is hij 2 dagen geleden aan geopereerd
15 juli moet hij voor controle naar de dierenarts en dan maken we afspraken voor wanner we hem op kunnen halen
mijn andere hond milo kan heel snauwerig zijn naar andere honden sinds onze andere hond overleden is maar hij hij was bij de boxer best braaf, nog afstand houdend en terughoudend maar dat komt helemaal goed
de boxer is super vrolijk en enthousiast
iets te in het begin want hij plaste me onder
iemand tips om dit af te leren??
Wij willen sowieso een cursus met de hond gaan volgen; hij kent wel het commando zit en blijf en gaat bij elke weg zitten
hij trekt nog wel wat aan de riem van blijheid maar dat komt wel goed
zindelijk weten ze niet of hij dat is ; ik vermoed van niet dus dat wordt nog een leuk klusje
van elke hond wordt hij helemaal dol en blij en wil spelen , rennen , spelen , rennen en nog meer spelen en rennen
hahaha, hij heet nu BOB maar wij willen hem een leukere toepasselijke naam geven
aangezien al onze dieren vernoemd zijn naar karakters uit films willen we dat graag aanhouden
we hebben nu pumbaa(van timon en pumbaa) maar andere tips en ideeen zijn zeer welkom
ook zou ik graag willen weten welk voer jullie je boxers geven zodat hij niet te erg gaat kwijlen
het is trouwens een ongecastreerde reu en wij willen hem waarschijnlijk castreren voordat straks anders de hormonen te erg op gaan spelen en hij met onze andere hond terrotorium gaat verdedigen
ik heb de hond straks zelf gewogen en hij weegt 27,5 kg dus ietsje zwaarder mag naar mijn idee wel
iemand ervaring met castratie bij een boxer?? worden ze er lui en dik van ?
hieronder wat fotos; eerste 2 fotos van de advertentie van het asiel met daarop het cherry eye en daaronder een foto van vanmiddag

http://i352.photobucket.com/albums/r347 ... 08/bob.jpg
en wat vinden jullie van hem? wij zijn er in ieder geval helemaal verliefd op