Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laika schreef:Tja er adverteerd iemand op MP met de meest vreemde "huisdieren" zoals prairyhondje etc. Ik heb daar toch ook ernstig mijn vraagtekens bij. Heel vaak zijn het ook nog impulsaankopen van mensen die dat wel leuk lijken, en zich totaal niet verdiepen in de zorg die dergelijke bijzondere diersoorten nodig hebben. Triest!
Dezelfde persoon heeft dus ook jonge stinkdieren die ontkliert zijn, dus helemaal legaal zal het allemaal niet zijn.
DyMarvel schreef:elk dier is gevaarlijk in ondeskundige handen. Hoe vaak lees ik wel niet dat iemand een fretje ALLEEN in een rattenkooi ongecastereerd niet ingeint aanbied op MP.
als men zich inleest voldoende ruimte heeft voldoende geld en door een fokker gefokt diertje koopt zie ik de nood nog niet.
impulsaankopen en illigaal gevangen dieren is zieliger
_STS_Angels_ schreef:vriendin van mij had altijd een kagaroe als huis dier toen die overleed hebben ze er nog 1 gehad maar die is aangereden..
(wonen in een soort vereniging en ja mag hier 30km per uur) en skippy ( de kangeroe) was aan het eten en werd toen geschept door een auto. toen zatten ze ook te denken aan een stinkdier maar zijn toen toch voor een walibi gegaanheel gezellig hoor toen ze klein was liep ze met een luiertje door het huis