het word een sharpei, zo'n ribbel hond.
zijn er hier mensen met ervaring met deze honden?
bij de fokker sites staan steeds de zelfde vehaaltjes.
en ik begrijp dat elke fokker lofend is over haar ras.
dus ik wou graag ervaringen horen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
plientjedres schreef:ik wist namelijk wel van die rimpels, dat je die schoon moet maken.
maar niet dat ze zo stinken.
marloesXpaco schreef:Van wat ik gehoord heb zijn het verselijke honden. Mijn nicht heeft er 1. Ze kan het huis niet meer uit zonder hond omdat de hond alles kapot maakt en blijft blaffen en piepen. Hij luistert ook heel slecht. Het schijnt dat sharpei's snel worden aangevallen en ook snel aanvallen. Zo heeft hij mijn hond (golden retriever) aangevallen, en door zijn rimpels bleef mijn hond z'n tand haken in een rimpel van de sharpei... Ze zijn ook eenkennig
mltex schreef:marloesXpaco schreef:Van wat ik gehoord heb zijn het verselijke honden. Mijn nicht heeft er 1. Ze kan het huis niet meer uit zonder hond omdat de hond alles kapot maakt en blijft blaffen en piepen. Hij luistert ook heel slecht. Het schijnt dat sharpei's snel worden aangevallen en ook snel aanvallen. Zo heeft hij mijn hond (golden retriever) aangevallen, en door zijn rimpels bleef mijn hond z'n tand haken in een rimpel van de sharpei... Ze zijn ook eenkennig
Dat is niet rastypisch hoor, je hele stelling niet trouwens
plientjedres schreef:hm nou ik hbe het er ff met mijn vriendje over gehad en we hebben toch besloten om het niet te doen.
en de shiba inu http://www.puppykennel.nl/i/gallery/138.jpg
ff een foto gepikt van een site.
deze vind ik ook echt heel schattig.