God wat doet dit me pijn,ik kan het ook alleen maar huilend typen...
zo blij dat we waren dat ze thuis was vanmorgen (kimmie was wegens maagklachten 2 dagen opgenomen geweest in de kliniek,en had aan het infuus gelegen,en was weer helemaal opgeknapt),zo intens verdrietig zijn we nu...
toen we de paarden buiten gingen doen liep kimmie lekker te spelen,en te dartelen...tot ik zag dat ze wilde gaan plassen,en dat niet kon,ze kreunde erbij,en liep te piepen...
dacht jemig nu weer een blaasontsteking,dus maar naar een spoedarts,ver weggistan,maar oke,daar gekomen,heeft ze een bloedonderzoek gekregen en een plasje gedaan...
de uitslag was verpletterend,haar nierwaarde was 20x hoger als dat de normaal waarde mag zijn,over de 560 ,en die mag 20 -40 zijn...
daar vandaan doorgestuurd naar de grote dierenkliniek,en daar is een echo gemaakt van haar nieren......
deze blijken totaal misvormt te zijn,ws aangeboren,en dat komt nu ze groter wordt tot uiting....
ze ligt nu in de kliniek aan het infuus,en morgen wordt ze nog door een heel team geevalueerd,maar er is eigenlijk geen enkele hoop meer voor haar...
als dat zo is,dan halen we haar naar huis,en zal ze hier bij ons ingeslapen worden...
een onmogelijke taak...ik word al helemaal gek bij de gedachte...maar kimmie zal niet ouder worden als 14 weken...
ik kan alleen maar huilen...
weet niet hoe ik het meer heb....