VERMIST! Mijn Brits Korthaar Mucho

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sabin_e

VERMIST! Mijn Brits Korthaar Mucho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 17:25

Hee bokkers..

VERMIST!

Mucho, mijn chocolat Brits korthaar ex-kater.

Afbeelding
Buddy en Mucho

Sinds dinsdag 14 april is Mucho niet meer thuis gekomen.
Wij hebben dag en nacht overal gezocht, maar hem nog steeds niet weer gevonden. :n

Mucho is gechipt, ingeschreven bij 5 sites.
Alle dierasielen uit de buurt zijn op de hoogte.
Alle dierenartsen en de dierbescherming zijn op de hoogte.
Mucho staat ingeschreven bij 2 dier-vermist-sites.
Er hangen posters in allerlei winkels e.d..

Ik ben een beetje ten einde raad. Weet niet meer wat ik moet doen. Slaap bijna niet omdat ik denk dat ik hem snachts hoor en dan direct ga zoeken. :\

Omdat we overal gezocht hebben (ook langs de weg/in gemeentetuinen/bossen/weilanden/sloten/etc.) denken we niet dat Mucho aangereden is. Anders zouden we al bericht hebben van de dierenbescherming en/of hem hebben zien liggen.
Hij kan gestolen zijn...
Hij kan ergens vast zitten...

:=

Ik weet het niet...

Mucho is wel eens vaker een nachtje van huis, dan komt hij s'ochtends weer. Maandagnacht is ie ervandoor gegaan. Hij had ruzie met een buurtkat. Mijn vader (ik lag al in bed) is toen gaan kijken. Mucho en de andere kat gingen uit elkaar. Geen van beide katten was gewond. Een kwartiertje later kwam Mucho nog een muis brengen (hij brengt zijn prooi altijd thuis als 'cadeautje' ). Nadat hij die muis had gebracht ging hij niet naar binnen. Hij was zelfs een beetje 'wild' zei mijn vader. En sinds die tijd is Mucho er nog steeds niet weer. ;(
Wat moet ik nog doen? Wat denken jullie dat er gebeurt is?

Helpen jullie me?

Storm

Re: VERMIST! Mijn Brits Korthaar Mucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 17:56

Heb je al een briefje bij alle mensen in de buurt gedaan of ze hun schuurtje willen checken? Het kan zijn dat hij per ongeluk is opgesloten.
Succes, het is vreselijk om je vriendje kwijt te zijn!

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 12:20

Update!!

Mucho is weer terug!! :) :) :) Hij kwam, bijna een week nadat ie van huis weg gegaan is, vanmorgen aanlopen alsof er niks aan de hand is.. ;)

Hij is wat aan de dunne kant, heeft een doffe vacht en knijpt zijn rechteroog wat meer dicht. Ik kan er niks aan zien, slijmvliezen zijn normaal gekleurd. Dus hij wordt vandaag ff gecheckt door een dierenarts.

Maar ik ben zooooooooooo blij dat hij er weer is!! :D :D

(Op dit topic kan dus een slotje.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 12:25

Gefeliciteerd! Misschien heeft hij toch ergens in een schuurtje gezeten bij mensen die een weekje weg waren of zo, je zal het ws nooit weten maar hij is terug en dat is wat telt.

Storm

Re: VERMIST! Mijn Brits Korthaar Mucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 13:57

Gelukkig maar!!!
Ik hoop dat hij helemaal in orde is, let er ook op dat hij niet uitgedroogd is als hij misschien opgesloten heeft gezeten.