Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Deze choco-drops van Trixie geven uw hond uithoudingsvermogen en energie zoals een prachtig glanzend vel. Ze zijn uitgebalanceerd, makkelijk te verteren en stimuleren de eetlust. Daarom zijn ze geschikt als voersupplement en zijn ideaal als beloning voor uw hond.
Citaat:De lekkere en gezonde snoepje voor uw hond.
• speciale chocolade-snoepjes voor honden
• lekker als verantwoord tussendoortje of beloning
• met vitamine A, C, D, E
Let op!
Dit produkt is speciaal ontwikkeld voor honden. Van gewoon chocolade kan een hond erg ziek worden.
x_Rebecca schreef:Het moet eruit gehaald zijn (volgens de regels) anders mogen ze het niet verkopen..
ukje schreef:Ik zou het niet kopen, Een hond weet toch niet dat het chocola is die denkt alleen van he eten. Kan ie net zo goed een gewoon koekje krijgen.
En wat er al gezegd is dat spul zou er dan idd wel uitgehaald zijn of er is alleen cacaou toegevoegd aan het product.
kohtje schreef:Klijntjuh schreef:wel lomp dat ze hondensnoep met chocolade smaak maken!! als ze dan echte chocola te pakken krijgen weten ze niet dat het slecht voor ze is!!
Denk je nu echt dat ze voordat die hondenchoco er was dat wel wisten? Het bestaat trouwens denk ik al 20 jaar.
x_Rebecca schreef:Die snoepjes zijn helemaal niet slecht?
Er zit chocolade smaak aan, het stofje wat slecht is zit er niet in, waar haal je dan vandaan dat het niet gezond is?
x_Rebecca schreef:Volgens mij bedoelde kohtje dat ze (de honden) voordat die snoepjes bestonden ook niet wisten of chocola goed of slecht was..
Niet of ze verkocht moeten worden..
of lees ik iets nu totaal verkeerd?![]()