Ik was namelijk eergisteren aan het kijken op marktplaats bij de knaagdieren en kwam daar een advertentie tegen, dat iemand twee Sugar gliders aanbood. Ik had de advertentie even aan mijn moeder laten zien, maar die was aan de telefoon dus die zei er verder niets over. Later wanneer ze klaar was met telefoneren, vroeg ze wat voor raar beestje dat was.
Sinds eergisteren zijn mijn moeder en ik al helemaal aan het rondspitten op het internet om informatie en evt. fokkers in Nederland te zoeken (zonder resultaat tot nu toe). Er komt er nog geen 1 want we hebben op dit moment nog even genoeg dieren.
Dus mijn vraag is of iemand ervaring heeft met een Sugar glider of die er wat heeft?
Maak van dit topic s.v.p. geen discussie topic van over dat het een wild diertje is wat in de vrije natuur moet leven en niet in een klein kooitje. Als ik er later 1 zou nemen en als ik me goed heb ingelezen voor het nemen van een Sugar glider zou hij/zij zeker niet in een klein kooitje komen en hij/zij mag krijgt dan ook meerdere malen per dag de aandacht en wordt er dan ook uitgehaald.
Owja en voor degene die niet weten waar ik over praat, dit is een sugar glider: