Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:11

Heb wel de zoekfunctie gebruikt maar dat waren oude topics.
We zitten nu in 2009 en ben benieuwd of er mensen zijn die
ervaring hebben met beide dierenartsverzekeringen.

Wie weet hoe het zit met bv acceptatie, zie dat ze een 30 dagen wachttijd hebben,
(Logisch) maar hoe zit dat bv met een kwaal waar je eerder voor naar de DA bent geweest
al is het alleen aan de balie voor een pilletje tegen diarree?

Anoniem

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:15

met petplan ben ik zwaar opgelicht en heb ook aangifte tegen deze organisatie gedaan.

ik had mijn hond aangemeld en zou per post offerte etc..thuis krijgen. Die heb ik nooit gehad wel betalingherriringen dat ik binnen 2 dagen 25 euro moest betalen. domme ik heb dat gedaan en daarna heeft petplan meer als 500 euro van mijn rekening geplunderd wat ik nog steeds niet terug heb. Dit hebben ze gedaan met 21 verschillende rekening nummers. Volgens de bank en politie zijn deze allemaal van petplan dus conclusie: verzeker aub niet via petplan van de andere heb ik geen ervartingen

Anoniem

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:22

Nou dat is dan geen goede ervaring zeg, schrik ervan!!
Wat vervelend zeg het gekke is dat ik vandaag op verschillende sites heb gekeken en alleen maar positieve verhalen tegenkom, zelfs mn DA raade het mij aan.
Goed ik laat me niet zo snel voor een gat vangen ben benieuwd naar meer ervariingen.
Hoop dat jij je geld terugkrijgt

breezy302 schreef:
daarna heeft petplan meer als 500 euro van mijn rekening geplunderd wat ik nog steeds niet terug heb.


Even een ding hier moet je toch toestemming voor geven?

Anoniem

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:27

ik ben ook via mijn da bij petplan gekomen en over mijn rekening plunderen, ik had toestemming gegeven om maandelijks 25 af te laten schrijven ( dat waren de kosten voor mijn verzekering) en daar had ik toestemming voor gegeven maar zoals de bank vertelde dat het niet om het bedrag gaat of over hoevaak als je toestemming geeft. ik denk dat ik mijn geld nooit meer terug krijg maar toen ik aangifte ging doen had de politie al meerdere aangiftes over petplan lopen. Ze werkten ( werken) samen met een bedrijf die veterfina heet en die is ook de hoofdschuldige

Myra87
Berichten: 2495
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Friesland

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:07

Ik zat ook tussen Proteq en Petplan met mijn nieuwe pup. Mijn volwassenhond zit bij Proteq, en heb daar goede ervaringen mee. Maar ik ging ook mensen vragen, en ben ook tot de conclusie gekomen om niet naar Petplan te gaan, en 2 honden bij 1 verzekeraar is ook makkelijker

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 17:06

Ik heb mijn kat (roosje die helaas in okt is overleden) ook laten verzekeren bij Proteq.
Zij had nog voordat ik haar liet verzerkeren ook verschillende kwalen maar die zijn opgelost en heeft zij verder geen last van gehad. Super goede service, ik ben tevreden over hun, kreeg een vette rekening toen ze was overleden 2 1/2 dag opnamen dwangvoer, verschillende malen bloedonderzoek... en koste m alles bij elkaar toch zo'n 385 euro en ik heb er 270 euro van terug gekregen. Ik was daar aardig blij mee...Haha!
En toen ze was overleden kreeg ik een brief, en een boekje met dieren die waren overleden waar hun baasje nog een laatste dank in doet heel netjes.

colunder

Berichten: 3547
Geregistreerd: 22-10-07
Woonplaats: Bennekom

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 23:48

IK heb mijn hond verzekerd bij protec en ik heb er alleen maar goede ervaringen mee.
Betalen snel uit en hebben zelfs 80 % vergoed van 2 tekentangetjes die ik bij de dierenarts hed gekocht en daarom op de rekeneing stonden.
Ik heb de extra verzekering waarbij ook 50% van castratie of sterelisatie vergoed wordt.
Ik betaal 20,64 euro per maand.

zonnebloem18

Berichten: 24862
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 02:12

Mijn katten zitten bij Petplan erg tevreden mee alles netjes uitbetaald en snel afgehandeld.

luffie

Berichten: 1005
Geregistreerd: 22-12-08

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:35

Wij zitten met onze hond bij Proteq en wij zijn heel tevreden over Proteq! Altijd netjes behandeld, snel geholpen en ze keren heel netjes en snel uit.
Onze hond had wat maagproblemen toen we hem aanmeldden bij Proteq en hij is toen wel een tijdje uitgesloten geweest voor die maagproblemen. Dus als hij binnen die periode last zou krijgen van zijn maag en we hadden naar dierenarts moeten gaan dan werd dat niet vergoed door Proteq. Maar dat is geen lange periode geweest hoor!
Al met al zou ik als ik jou was bij Proteq gaan, erg goede verzekering, ook volgens onze dierenarts!

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 18032
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:42

Mijn beide katten zitten al meerdere jaren bij proteq, en nooit problemen.
Voorgeschiedenis als een keertje diarree ofzo is geen enkel prbleem. Sterker nog, mijn kat is nog aangenomen na een ongeluk waarvoor hij geopereerd is. Kosten voor de verzekering? Even hoog als voor de andere kat, die volledig gezond was. Terwijl kat nummer 1 ten gevolge van het ongeval toch behoorlijk wat vaker luchtweg infecties heeft gehad.
Nou weet ik niet of dit de normale gang van zaken is, of dat dit er tussendoor geglipt is. Op het moment van aanmelden was namelijk nog niet duidelijk wat voor schade het ongeluk had aangericht, omdat ik hem onmiddelijk na het ongeluk heb aangemeld. Maar desondanks zijn alle latere kosten (behalve het trekken van het ene tandje, wat een direct gevolg van het ongeluk nog was) gewoon vergoed.

Maar verder nooit problemen, altijd netjes de vergoedingen, duidelijke specificaties, ik vind hem niet duur, maar mijn katten waren dan ook jong en verder gezond toen ik ze verzekerde en dat speelt mee.
Laatst heb ik even zitten rekeken, en wat zij voor mij betaald hebben voor 1 kat aan dierenarts kosten, heb ik nog niet aan hun betaald voor 2 katten + de 20% dierenartskosten eigenrisico die je zelf moet betalen!!!! Zo raar kan het dus lopen, en ik ben dus erg blij dat ik ze verzekerd heb.

succes met je beslissing!

UrbanLJarig

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:50

Waarom een verzekering voor huisdieren ???. Ik kan erniet bij hoor.

Een paard oke vooral als het voor Koliek is enz.. maar meer ook niet het levert vaak gewoon niets op. Spaarpotje op de rekening is beter.

Maar je hond of kat verzekeringen wat is het nut?. Is het niet beter als de kosten zo oplopen om hem/haar te laten inslapen.
De kosten die ik nu voor onze hond heb ivm suikterziekte lopen idd vrij redelijk op MAAR volgens een verzekering zou ik maar zo minimaal terug krijgen dat de moeite en kosten hoger zijn dat wat ik terug krijg. Plus dat de verzekeringbedrag niet opweegt tegen de vergoeding die ik krijg.

Wat is jou reden om het wel te verzekering ik vind het nog steeds de grootste afzetterij. Nog even en ja kan alles verzekering moet je kijken wat een kosten per maand je maakt weegt dat werkelijk op?.

nowornever

Berichten: 3205
Geregistreerd: 06-07-06

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:58

Prisca schreef:
Waarom een verzekering voor huisdieren ???. Ik kan erniet bij hoor.

Een paard oke vooral als het voor Koliek is enz.. maar meer ook niet het levert vaak gewoon niets op. Spaarpotje op de rekening is beter.

Maar je hond of kat verzekeringen wat is het nut?. Is het niet beter als de kosten zo oplopen om hem/haar te laten inslapen.
De kosten die ik nu voor onze hond heb ivm suikterziekte lopen idd vrij redelijk op MAAR volgens een verzekering zou ik maar zo minimaal terug krijgen dat de moeite en kosten hoger zijn dat wat ik terug krijg. Plus dat de verzekeringbedrag niet opweegt tegen de vergoeding die ik krijg.

Wat is jou reden om het wel te verzekering ik vind het nog steeds de grootste afzetterij. Nog even en ja kan alles verzekering moet je kijken wat een kosten per maand je maakt weegt dat werkelijk op?.


Ik ben toch heel blij dat ik mijn hond heb verzekerd bij protec. Ik had in de derde maand van verzekeren alle kosten er al uit. En hoe hoog de kosten ook oplopen, verzekering of niet als het qau dierwelzijn verantwoord is zal ik haar zeker niet in laten slapen. Maar het is toch ook ieder voor zich om een dier te verzekeren.

SuperRupsje

Berichten: 371
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:09

Onze katten zijn bij petplan verzekerd, vooralsnog geen ervaring met declaraties, want we hebben ze allemaal opgespaard om ze in 1x in te leveren ivm 35.- eigen risico per keer dat je declareert. Dat was ook de reden om voor petplan te gaan, bij hoge kosten is dat toch een stuk minder dan de 19% eigen risico van proteq.

En waarom verzekeren: ja je kan sparen, maar als je huisdier weet ik wat voor aandoening heeft vind ik het een fijn idee om de verzekering te hebben. Onze eerste kat kreeg ondanks de inentingen niesziekte, is een week voor 500 pleuro aan gedokterd, alsnog dood daarnietvan. Als je kat aangereden wordt of van iets af sodemietert kunnen de kosten aardig hoog oplopen, maar om dan maar gelijk in te laten slapen? Doe je bij je paard toch ook niet als ie nog een kans heeft om gered te worden?

Ik zie het gewoon als een spaarpotje, kost ons iets van 12 euro per maand voor 2 katten, vind ik echt wel overkomelijk hoor. En we kunnen nu zonder zorgen naar de DA als we het niet vertrouwen, verzekering betaalt toch Haha!

Myfairytale
Berichten: 5419
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:13

Prisca schreef:
Waarom een verzekering voor huisdieren ???. Ik kan erniet bij hoor.

Een paard oke vooral als het voor Koliek is enz.. maar meer ook niet het levert vaak gewoon niets op. Spaarpotje op de rekening is beter.

Maar je hond of kat verzekeringen wat is het nut?. Is het niet beter als de kosten zo oplopen om hem/haar te laten inslapen.
De kosten die ik nu voor onze hond heb ivm suikterziekte lopen idd vrij redelijk op MAAR volgens een verzekering zou ik maar zo minimaal terug krijgen dat de moeite en kosten hoger zijn dat wat ik terug krijg. Plus dat de verzekeringbedrag niet opweegt tegen de vergoeding die ik krijg.

Wat is jou reden om het wel te verzekering ik vind het nog steeds de grootste afzetterij. Nog even en ja kan alles verzekering moet je kijken wat een kosten per maand je maakt weegt dat werkelijk op?.


Mijn honden zijn mijn alles.
Als het mogelijk is om ze "te redden" als ze wat hebben en er wel diervriendelijk mee kunnen leven, dan heb ik dat er zeker voor over.
Zulke kosten kunnen enorm oplopen en dan is het fijn als je nog wat terug krijgt.
Ook houden de kosten sommige mensen misschien wel tegen om naar een DA te gaan, als hun dier wat heeft.
Maar ik blijf wel realistisch, het moet wel dierwaardig blijven.

luffie

Berichten: 1005
Geregistreerd: 22-12-08

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:18

Prisca schreef:
Waarom een verzekering voor huisdieren ???. Ik kan erniet bij hoor.

Een paard oke vooral als het voor Koliek is enz.. maar meer ook niet het levert vaak gewoon niets op. Spaarpotje op de rekening is beter.

Maar je hond of kat verzekeringen wat is het nut?. Is het niet beter als de kosten zo oplopen om hem/haar te laten inslapen.
De kosten die ik nu voor onze hond heb ivm suikterziekte lopen idd vrij redelijk op MAAR volgens een verzekering zou ik maar zo minimaal terug krijgen dat de moeite en kosten hoger zijn dat wat ik terug krijg. Plus dat de verzekeringbedrag niet opweegt tegen de vergoeding die ik krijg.

Wat is jou reden om het wel te verzekering ik vind het nog steeds de grootste afzetterij. Nog even en ja kan alles verzekering moet je kijken wat een kosten per maand je maakt weegt dat werkelijk op?.

Stel nou dat je hond zijn poot breekt, de kosten rijzen de pan uit en je kan het niet betalen?? Dan ben je toch blij dat je een verzekering hebt?
Onze hond heeft een tijdje maagproblemen gehad en het was goed op te lossen, dus inslapen was absoluut niet nodig. Het verhelpen van de maagproblem kostte echter heel veel geld(wat wij op dat moment helaas niet hadden). Gelukkig was hij verzekerd en is het probleem verholpen.
Zelf geld opzij zetten werkt niet bij ons, want dan ga je het misschien toch weer ergens anders voor gebruiken. Daarom hebben wij onze hond verzekert.

SuperRupsje

Berichten: 371
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:19

Oh ja, onze katten waren jonger dan 1 jaar toen ze de verzekering ingingen, kerngezond, en verzekering voor 5 jaar afgesloten, waardoor ze al die tijd in de lage premie blijven.

Je huisdier gaan verzekeren als ie al ziek heeft weinig zin, maar denk dat het in mijn geval dus echt wel loont. Alleen castratie pakket heb ik niet, dat is namelijk wel echt afzetterij volgens mijn berekening.

UrbanLJarig

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:31

Sorry ik zie allemaal verhalen waarin ik al redelijk snel had besloten te stoppen.

Onze hond met suikerziekte krijgen we niet stabiel dus hij plast vaak in de woonkamer. Dit is voor ons en zeker voor hem geen leven. Als het nu nog een keer misgaat laten we hem inslapen.

Ik heb mijn eigen hond ruim 13 jaar gehad. Denk dat ik totaal in al die jaren misschien 1500 euro kosten kwijt ben geweest excl. entingen. De honden die wij ervoor hebben gehad ook nooit erg hoge kosten gehad omdat we al vrij snel besloten te stoppen en niet te rommelen (kanken, gebroken poot deze is stijf laten maken).

Ik denk dat het toch een mentaliteit verandering is om te verzekeren en vooral zo lang door te sleutelen met een dier.

Mijn huidige paard krijgt geen koliek operatie mocht het voorkomen ik vind het reinste martelgang. De pijn die zo'n dier moet hebben gaat me echt te ver.

SuperRupsje

Berichten: 371
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:43

Als je doelt op m'n kat: kat werd ziek (snotterig en verkouden), in het weekend, naar spoed-da, krijgt AB, knapt weer wat op, en zakt weer in. Weer naar DA, wordt opgenomen, met hoop op beter, helaas, voor niets. Dus in 1 week tijd 500 euro lichter. Maar je gaat je gaat toch niet bij het minste geringste koudje je dier laten inslapen?

Laatst had onze andere kat een gigantische haarbal waardoor hij niet meer at. Moesten dwangvoeren omdat bij een kat 2 dagen vasten fataal kan zijn. Alleen kan de DA veel beter dwangvoeren dan wij, dus kat 1 dag laten opnemen. Goed gedwangvoerd, toen moest ie kotsen, en kwam de haarbal eruit. Was ook zo 100 euro aan DA kosten, bijna de jaarpremie eruit, en ik kon met een gerust hart de kat laten opnemen zonder gelijk te hoeven denken wat de gevolgens voor de portemonnee waren. Of had ik hem ook maar moeten laten inslapen?

Het gaat niet om maar door te blijven sleutelen, het gaat om behandelingen die het leven beter maken. Ik vind het erg kort door de bocht om te zeggen dat we onze dieren nodeloos pijn laten lijden.

luffie

Berichten: 1005
Geregistreerd: 22-12-08

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:50

@ Prisca: ik vind de situaties welke jij schetst ook wel wat zwaarder dan bijvoorbeeld de situatie met mijn hond en het maagprobleem. Voor de duidelijkheid: als mijn hond zo ziek is dat hij veel pijn gaat lijden en wij een abonnement bij de dierenarts hebben, dan laat ik hem ook inslapen.
Maar als mijn hond iets heeft wat goed op te lossen is en waardoor de kwaliteit van zijn leven verbetert dan laat ik hem helpen, en dan ben ik blij dat ik een verzekering heb!

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 18032
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 12:19

Prisca schreef:
Waarom een verzekering voor huisdieren ???. Ik kan erniet bij hoor.


Mijn kat heeft een ongeluk gehad. Die kosten kon ik, zelfs van een spaarrekening, niet ophoesten. En toch leeft mijn kat nu alweer 6 jaar heel gelukkig. Had ik hem dan maar moeten in laten slapen? Sorry hoor, maar nee. Een gevolg van het ongeluk was wel, dat hij de eerste 2 jaar geregeld een luchtweginfectie heeft gehad. Dus regelmatig DA kosten. Nou, dat tikt aan, en geen spaarpotje die daar tegenop kan hoor als iets zo geregeld terug komt!!
Zoals gezegd, inmiddels heeft de verzekering meer voor mij betaald dan ik aan hun, dat had ik dus van een spaarrekening nooit kunnen doen!
Daarom dus een verzekering.
Bovendien wil ik niet elke keer als mijn kat wat heeft na moeten denken of mijn spaarrekening nog wel voldoende saldo heeft om de behandeling te kunnen betalen. Dier ziek? mee naar de DA. Zo simpel is het nu.

Als mijn financiele situatie dusdanig zou zijn dat ik onverwachte financiele tegenslagen op zou kunnen vangen, zou ik mijn katten niet verzekeren. Maar dat kan ik niet. En ik heb katten, dus ik zorg er goed voor. Dat betekend in mijn ogen ook dat ik ze de medische zorg geef die ze verdienen. Houd het medisch gezien op, dan krijgen ze uiteraard een spuitje. Maar niet omdat ik het niet meer kan betalen. Want dat had ik ze maar niet moeten nemen. If you can't afford te vet, you can't afford the pet. Of je neemt dus een verzekering. Clown

SuperRupsje

Berichten: 371
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 12:23

Lalidan schreef:
Bovendien wil ik niet elke keer als mijn kat wat heeft na moeten denken of mijn spaarrekening nog wel voldoende saldo heeft om de behandeling te kunnen betalen. Dier ziek? mee naar de DA. Zo simpel is het nu.


Precies, het is gewoon een geruststellend idee. Plus dat ik na een maand al 1000 euro zou kunnen declareren, heb ik echt niet binnen een maand bij elkaar gespaard.

mariettek

Berichten: 1703
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: Ermelo

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 12:26

Ik heb afgelopen jaar ruim 300 euro teruggekregen voor mijn hondje. Terwijl de afsluiting mij zo'n 160 had gekost Knipoog Ik ben dus dolblij met mijn verzekering!!

Ik heb de verzekering afgesloten omdat ik een heel klein en kwetsbaar hondje heb. Ook kosten operaties e.d. snel méér bij haar, omdat ze zo extreem klein is. Ik heb al honderden euro's aan ziektekosten aan haar gehad, en als ik eerder had gedacht aan een verzekering had ik het absoluut gedaan!

zonnebloem18

Berichten: 24862
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 18:01

Ik zou nooit willen moeten kiezen voor inslapen omdat ik de behandeling niet kan betalen.
Op het kattenforum zit iemand en haar kat werd ineens doodziek, uiteindelijk bijna 4000 euro aan kosten gehad en daarvan heeft ze zelf maar 400 hoeven betalen de rest het proteq betaald.
Wat vergoed is zijn de kosten van ongeveer 30 jaar verzekering zo oud wordt een kat bijna nooit.

Ik heb het zelf al niet zo ruim en zo kan ik mijn katten alle zorg bieden die ze nodig hebben als dat nodig is.
Ik wou alleen dat ik het eerder had gedaan dat had me zo'n 300 euro gescheeld dat is toch weer een jaar aan premie voor 2 katten maar ja zo slim was ik dus niet.

cissy

Berichten: 19851
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 20:14

ik heb mn huisdieren niet verzekerd, heb 4 (ras)katten en als er iets gebeurd met ze gaan ze naar de DA. Maar ik laat niet tot elke prijs er iets aan doen. Ze komen niet los buiten dus de kans dat ze ziek worden is een stuk kleiner, ongelukken buiten en aangereden worden dus ook bijna nihil, mijn huis is cat-proof dus ik hou die verkeringscentjes lekker in mn zak.
Ik heb al jaren katten en als ik al die jaren premie had opgespaard had ik een vette bankrekening gehad. In al die jaren ook nooit noemenswaardige ziektes of ongelukken meegemaakt dus geen verzekering.
Mijn paard is wel verzekerd maar die loopt ook meer risico´s dan mijn katten.

zonnebloem18

Berichten: 24862
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Mensen ervaring met Petplan of Proteq verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 20:31

De zieke kat in mijn reactie boven die van jou is een Raskat nooit buiten geweest altijd netjes geent.
Ouders gestest op nare ziektes en het beestje blijkt een levershunt te hebben.
Laat je dan maar je kat inslapen omdat je die 4000 euro te veel vind voor de operatie.
Als je katten verzekerd zijn kan je dat dus gewoon wel laten doen.