Kat ineens ontzettend gemeen tegen andere kat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Larnaca

Berichten: 2291
Geregistreerd: 29-01-06

Kat ineens ontzettend gemeen tegen andere kat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 15:54

Heey bokkers. Lachen

Ik heb een vraagje, en ik hoopte dat jullie mij misschien konden helpen.
Het is dus zo dat ik 2 jonge katjes heb. 2 vrouwtjes, poezen dus. Ze zijn nu zo'n ong. 3 maanden oud en zusjes van elkaar.
We hebben ze al sinds de 4 weken, omdat de moederpoes overreden was. Ze zijn altijd samen, vreselijk lief en doen geen vlieg kwaad, als de een de ander niet kan vinden miauwt ze alles bij elkaar. Ze mogen nog niet naar buiten, alleen in de tuin. Gisteren avond rond half 8 is er dus een naar buiten geglipt toen ik de voordeur open deed, maar ze was blijkbaar zo snel dat ik het niet door had. Dus 2 uur later had ik er nogsteeds niet gezien, de andere miauwde alles bij elkaar, dus ik ging maar het hele huis doorzoeken. Nou, nergens te vinden. Waar ik dus al voor vreesde, ze was ergens buiten. Ik was alleen thuis, dus mijn moeder gebelt die rond half 12 thuis zou zijn. Daarna zouden we haar samen gaan zoeken. Maar toen mijn moeder thuis kwam zag ze haar toevallig door iemands tuin lopen, gelijk er achteraan natuurlijk. Gelukkig, poes weer terrecht. Binnen, gelijk stormde de andere poes erop af, blij dat ze haar zusje weer had? Maar naar een paar minuten ging ze gemeen doen, zo heel erg blazen en gemeen miauwen als de andere in de buurt kwam. Nouja goed mijn moeder en ik lieten het maar even zo, misschien was het de volgende dag wel minder. Vannochtend nog steeds zo ontzettend gemeen. En nu kwam ik toestraks uit school, nogsteeds. Scheve mond Ik weet echt niet wat ze heeft, als de andere 4 meter van der vandaan is gaat ze zo gemeen doen en komt ze nog iets dichterbij rent ze als een gek weg?

Nou ik hoop dat een van jullie misschien weet wat ze heeft, wat er aan te doen is of dat het wel weer over gaat?
Bedankt voor het lezen iig. Lachen

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Kat ineens ontzettend gemeen tegen andere kat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 16:01

Ze zal wel een andere geur hebben dan eerst wat de andere poes niet gewend is?
Het zal wel loslopen denk ik Ja

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: Kat ineens ontzettend gemeen tegen andere kat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 16:04

Hele blonde vraag hoor...

maar is het wel de goede?

Denk dat het weer even wennen is. Komt goed!

Larnaca

Berichten: 2291
Geregistreerd: 29-01-06

Re: Kat ineens ontzettend gemeen tegen andere kat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 16:05

Haha ja ik weet zeker dat het de goede is. ROFL

Nou, daar hoop ik dan maar op, dankjewel!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: Kat ineens ontzettend gemeen tegen andere kat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 13:52

Dominantieprobleem?

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: Kat ineens ontzettend gemeen tegen andere kat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 13:52


Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Kat ineens ontzettend gemeen tegen andere kat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 16:10

Is het bij jou uiteindelijk toch allemaal weer goed gekomen na jou laatste post in dat topic?

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: Kat ineens ontzettend gemeen tegen andere kat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 14:15

Het is nog met vlagen, maar over het algemeen gaat het goed. De rode is tegenwoordig in de woonkamer als we slapen of weg zijn, de ander zit dan in de gang (met de kittens en honden), als we weg zijn blijven ze dus gescheiden.

Als we thuis zijn dan brommen en blazen ze nog weleens tegen elkaar, maar als je even in je handen klapt en er een brul bij geeft dan is dat meestal snel over.