Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vencedor schreef:Witte herders zijn niet zenuwachtig en wispelturig. Juist niet! Karakter van een witte herder is duidelijk anders dan de mechelaars en Duitsers. Ze zijn niet zo neurotisch, en zenuwachtig. Wel afwachtend en niet zo dol op mensen die niet eigen zijn. Beer heeft er bijvoorbeeld een hekel aan als iemand hem meteen op zn kop aait zonder hij eerst rustig heeft kunnen bekijken wie het is en hem heeft kunnen besnuffelen (staart tussen de poten en in zn achteruit). Witte herders zijn echt ""kat uit de boom kijkers" uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
keona schreef:ik zou hem plaatsen iemand die bv alleen is en een lekkere omslote tuin heeft waar hij geen prikkels krijgt.die alle aandacht voor hem heeft en lekker bezich met hem gaat zijn wandelen enz.
denk dat het voor deze hond geen prettige plek is om te wonen met alle prikkels waar die dus niks mee kan.zoek een leuke baas,denk dat het voor hond en jullie alle bij goed zal zijn.
Miracle_ schreef:Heb je de blafband al geprobeerd als hij vast zit? Ik heb er respect voor dat je erkent dat je hier geen verstand van hebt, menig mens zou zeggen dat het aan de hond ligt.
Misschien kan je eens contact opnemen met de DA of het asiel, om te kijken of die nog ideeën voor je heeft? Die maken vast vaker zoiets mee in hun omgeving.
cp112 schreef:Ja dat klopt. Heb er wel eens aan gedacht agilty of iets anders emt hem te doen. Maar ik kan dat zelf fysiek helaas niet, lijkt me hardstikke leuk... En mijn vriend werkt 60-70 uur per week en heefft daar op zijn vrije dag echt de puf niet meer voor
betadine schreef:@Imitador: Zullen we meteen alle honden die te enthousiast zijn de wereld uithelpen ? Kunnen we gelijk ieder paard dat al is gebeten of gebokt heeft naar de slacht brengen ?
betadine schreef:Dit klinkt inderdaad wel heel vreemd. Ik zou wel een onderzoek gedaan hebben al was het om de gerustelling dat de juiste keuze is gemaakt.
Veel sterkte in ieder geval.