Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gekkeils schreef:hihi, ik kan het niet latenals ik geiten of schapen zie denk ik alleen maar om ze te bekappen
Wij moesten dat met school doen, kei grappig
Melissa schreef:@ ponyzotje, je moet niet naar de buik kijken voor de dikte maar naar de ruggegraat. Als die uitsteekt, is ze te mager. Als je hem iets kan voelen/vastpakken is ze goed. Als je hem helemaal niet kan pakken is ie te dik! Aan de foto's te zien, mag er wel wat van af. Waarschijnlijk omdat ze ouder is, beweegt ze ook wat minder en blijft ze daarom dikker.
ponyzotje schreef:ik zou ze nooit bier geven hoormaar het ziet er wel zo uit
schijnt dat bier wel goed is voor een gezonde vacht, dat heeft ze wel nodig... Ze verhaart ook slecht nu.
Maareh ga er toch nog even over opzoeken voor ik haar echt bier geef, stel dat ze, inderdaad, niet op haar poten kan blijven staan
Helina0611 schreef:ponyzotje schreef:ik zou ze nooit bier geven hoormaar het ziet er wel zo uit
schijnt dat bier wel goed is voor een gezonde vacht, dat heeft ze wel nodig... Ze verhaart ook slecht nu.
Maareh ga er toch nog even over opzoeken voor ik haar echt bier geef, stel dat ze, inderdaad, niet op haar poten kan blijven staan
*grapje*![]()
neej ik zou mijn schapen ook echt geen bier geven.
zie het al voor me lamme schapen.![]()
![]()
succes met zoeken gr Franca
Renskeeee schreef:Vinden je schapen dat dan niet vervelend om zo lang binnen te staan Helina0611?
Lijkt mij juist veel fijner voor ze om lekker buiten te lopen