Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laptopmuis schreef:een stamboom is een papiertje dat je tegenwoordig met bonuspunten aan de kassa van de ah kan krijgen voor honden.
Winner91 schreef:Ik ben op m'n werk vandaar dat ik niet even snel reageer.
Tuurlijk ben ik bewust van dat er te kleine chi's worden gefokt.
We zoeken daarom een chi met een stamboom.
Wat is jullie mening over een stamboom, hierin zijn ook de
meningen verschillend..
Winner91 schreef:Ik ben op m'n werk vandaar dat ik niet even snel reageer.
Tuurlijk ben ik bewust van dat er te kleine chi's worden gefokt.
We zoeken daarom een chi met een stamboom.
Wat is jullie mening over een stamboom, hierin zijn ook de
meningen verschillend..
Juliette86 schreef:Papieren betekenen helaas 0,0 meer bij honden op dit moment. Je koopt het bij een pakje boter en de enige garantie die je hebt is op een raszuiver dier.
Mijn vader heeft een zogenaamde teacup, weegt pakweg 900 gram. Broertje uit hetzelfde nestje is nog geen jaar oud geworden, daar was een tafellampje op gevallen helaas is dit geen grapje. Ze sjouwen af en aan met dat dier naar de DA. Hij krijgt dubbele porties te eten, heeft nauwelijks vacht, is moeilijk om op gewicht te houden en heeft het
heel snel koud. De hakken van de achterpootjes functioneren niet goed (buigen ook de verkeerde kant op) en de huid is daar zo dun dat in het zonlicht je zo door het pootje heen kan kijken. Daarnaast is hij nogal euh groot geschapen, maar er is daar ter plaatse een klein gebrek aan huid waardoor zijn zaakje meestal buiten boord hangt. Hij heeft een open fontanel die nooit meer goed komt ..... moet ik nog even doorgaan?
Winner91 schreef:
Winner91 schreef:
A_man schreef:Yamcha; noa vind op het strand ( dan heeft ze de ruimte ) veel grote honden ook leuk.. laatst speelde ze met een deense dog zij voorop rennen die deense dog erachter aan en die mond van zijn eigenaar viel open, en ik moest erom lachen..
Nomanji schreef:Jij wilt een gezonde Chi met stamboom? Waarom vraag je dan in hemelsnaam naar teacup en mini? Goede fokkers verkopen die zieke kleine hondjes niet!
Eerlijk? Mensen zoalsjij die klein, kleiner, kleinst willen zorgen voor steeds ongezondere hondjes die BROODfokkers bewust mismaakt en ziek fokken omdat mensen zoals jij dat "schattig" vinden en zij er weer geld aan kunnen verdienen. Ja, mensen zoals jij houden dit soort dingen in stand! Van mij mogen dit soort mensen een verbod op honden krijgen.
Een Chihuahua is al klein genoeg, wanneer zien jullie stomme mensen dat eens! Ze hebben al genoeg gezondheidsproblemen zo.
Ga eens bij de vereniging kijken van de Chihuahua. Informeer eens naar de fokkers daar en denk niet alleen maar aan jezelf maar aan de hond die je wilt. En heb gedult! Een baby moet je ook 9 maanden op wachten.
Die inimienie kleine hondjes kunnen amper hond zijn, denk aan de hond.