Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roelke_ schreef:Ik heb ook bij zooplus besteld, de gewone senior hier zit 80% vlees in. En de komende dagen maak ik de restjes carnibest nog op, mooiste zou zijn een combinatie carnibest + nieuwe brok maar orijen en carnibest kan niet samen denk ik?
Roelke_ schreef:Ik baseer toch helemaal niks? Ik vraag alleen of orijen samen kan met kvv. Ik weet dat het met farmfood wel kan, want dat is een geperste brok. Maar Orijen niet meen ik, vandaar de vraag. Maar dan zit je er idd mee dat er zoveel uur tussen moet zitten en ik heb een klein hondje waarbij ik liever het eten in meerdere porties verdeel vandaar
Ik hoop ook dat ze het lekker vind!
Iorrr schreef:Omdat dit het meest recente hondenvoer topic is, wil ik hier mijn vraag ook graag stellen. Sinds een maand heeft mijn hond jeuk... Ze is nu ruim 2 jaar oud en haar vacht glanst prima en ze is 100% vlo- en wormvrij. Echter ze krabt de laatste tijd erg vaak. Het is nog niet zichtbaar (geen haarverlies oid), maar ik vind het geen fijn idee dat ze jeuk heeft. Helpt bv Orijen hier ook voor? (Ik voer vanaf dat ze pup is al Royal Canin).
Udo2001 schreef:Ik voer het middensigment voer van Royal canin, geloof dat het selection heet. Mijn hond ziet er echt heel goed uit, krijg het heel vaak te horen. Ook dit voer 20 kilo 34,95 is niet erg duur. Er gelden gewoon geen regels voor het voer, je moet kijken naar je hond. Wat vind hij lekker en hoe ziet hij eruit. Ik denk zelf dat tenzij je een hond hebt dier last heeft van allergieen, vacht of darmen misschien aangepast moet voeren. Maar voor de honden die niets mankeren, zou ik gewoon droog voer pakken. Ook beter voor de tanden..