pharagirlke schreef:Over welke bull terier zoek je eigenlijk informatie TS? Want er is nogal een verschil tussen een Franse bulldog en een pitbull terrier.
Er is toch maar een soort bullterrier?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pharagirlke schreef:Je hebt ook de staffordshire bull terrier en die is al heel wat jaren gefokt op een goed karakter in tegenstelling tot de pit bull terrier die wat minder lang op goed karakter gefokt worden.
Gewoon "bull terrier" heb je nog engels of amerikaans in en dat is gewoon een pitbull hoor klijntjuh. Tenminste, zo worden ze meestal genoemd. De officiële naam is inderdaad bull terrier
pharagirlke schreef:Dat wordt dus ook wel eens een pitbull genoemdEn die wat ik gekent heb waren ronduit vals.
Chiqa schreef:Klijntjuh schreef:@ humpy1, inderdaadVan een aantal 'opmerkingen' hier word ik ook niet wijzer haha..
Dit zijn ook ervaringen Klijntjuh, lijkt wel of je alleen maar leuke dingen wilt horen,
óf stoort het je dat PG de rassen doorelkaar haalt?
Vraag aan PG; weet je zelf wel het verschil
pharagirlke schreef:Klijntjuh schreef:@ humpy1, inderdaadVan een aantal 'opmerkingen' hier word ik ook niet wijzer haha..
Ik kan ook wel vertellen hoe mijn broertje van 5 een bepaald ras noemt, betekent niet dat ze zo heten pharagirlke
*zucht*
pharagirlke schreef:Jep. Ik ken het verschil. Jij ook?
pharagirlke schreef:Over welke bull terier zoek je eigenlijk informatie TS? Want er is nogal een verschil tussen een Franse bulldog en een pitbull terrier.