Hond vermist!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

girlyggirl

Re: Hond vermist!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 20:04

ik zag vandaag het stukje in de krant staan ( woon in den helder) hoop dat het wat oplevert!

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 18:30

ben wel erg benieuwd!
hoe zielig is het als je een hond mee neemt!! Verdrietig
maar dat hij op het strand rond zwerft zijn echte typische roddels!
dat hoeft helemaal niet zo te zijn!
en laat als je blieft het telefoon nummer er op staan!.... misschien heeft iemand de gouden tip? Ach gut

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 18:36

Verschrikkelijk!! ER is niets zo erg als op deze manier je dier kwijt te raken! Dan heb ik ze nog liever dood, dan weet je tenminste wat er is gebeurd en kan je het afsluiten.
IK leef mee met de familie die de hond kwijt is en zal zeker oog en oor open houden!
Als de hond is gechipt, toch even al de instantie's bellen al zal dat vast al zijn gedaan! MIsschien ook een idee om div. dierenartsen te informeren?

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 18:42

Jeetje, dit is echt heel erg.
Hopelijk vinden ze m...

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 18:44

Vreselijk zeg!
ik kan je alleen maar sterkte wensen helaas gee ntips.
Wel jammer dat er hier weer volop gespeculeerd wordt en zelfs getemd, alsjeblieft zeg alsof het allemaal al niet erg genoeg is.

Ik kan alleen maar zeggen, blijf doorgaan met wat jullie nu doen, zoveel mogelijk bekendheid aan dit geven, straks komt het hondje waarshijnlijk toch op straat, familieleden zien het enz, grote kans dat er iemand met fatsoen tussen zit die het tipt, dus geef de moed niet op, veel sterkte en succes en uiteraard houdt ik mijn ogen open, probeer het ook even via diverse vermiste dierensites op hyves je weet het nooit.

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 18:45

jeetje wat sneu zeg.. en zomaar meegenomen?..is nogal wat
Hopelijk wordt hij gevonden.

Zo te lezen word er alles aan gedaan om het hondje terug te vinden

Succes

Lennek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 18:51

Wat erg zeg!!
Ik hoop voor je dat je hem gauw weer terug vind!

Wij hadden een tijdje terug toen we met de paarden naar het strand gingen dat we een vraag van mensen kregen als we iemand zagen die zijn hondje zocht naar een bepaalt asiel moest bellen. Het hondje liep alleen over het strand en de mensen konden de eigenaar er niet van vinden. Maar dat hondje was helemaal wit. Ik hoop voor je dat hij snel weer terug is!

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 19:48

De acties die inmiddels ondernomen zijn;

17 november: Mila vermist. Zelf met zusje en Simone de duinen ingegaan. Er is door mensen een hondenforum geopend: http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=151119

18 november: politie aangifte gedaan in IJmuiden en flyers verspreid. Oproep vermist op Marktplaats. Dierenartsen in heel Kennemerland gewaarschuwd. Asiels, dierenwinkels, trimsalons op de hoogte gebracht.

19 november: artikel in ‘de Jutter’. Is het plaatselijke, gratis krantje van IJmuiden die iedereen ontvangt. Met vrienden flyers verspreid. Door collega’s is er een Hyves pagina voor Mila aangemaakt (naam; Mila vermist), en een site geopend (http://www.kleerder.nl/Mila).

20 november: artikel in de IJmuider Courant. Flyers verspreiden en zoeken naar ‘vreemde’ vrouw. Speurhonden losgelaten in de duinen. Die konden het spoor makkelijk vinden. Het begint op de parkeerplaats, maakt het hele rondje en eindigt ook op parkeerplaats. Dit betekent dus dat Mila het hele rondje gemaakt heeft.

21 november: artikel in het Haarlems Dagblad. Verder zoeken vrienden en familie contact met Hart van Nederland om hier aandacht aan te geven.

22 november: Mila jarig (1 jaar geworden). Oproep op de radio van IJmuiden gedaan. Paragnost die benaderd is, kreeg constant de plaats Den Helder door.

23 november: Met 9 vrienden Den Helder ingegaan. Ook daar dierenartsen, asiels, bushokjes, dierenwinkels, trimsalons voorzien van een flyer. Verder ook veel mensen uit Den Helder toegevoegd op haar Hyves pagina, zodat iedereen weet waar ze naar moeten uitkijken.

24 november: vandaag Helderse Courant gesproken (van Den Helder). Plaatsen morgen een artikel over Mila. Vandaag worden ook foto’s gestuurd naar iemand die contact kan maken met dieren. Niet geschoten is altijd mis…

25 november: artikel in Helderse Courant (http://www.noordhollandsdagblad.nl/nieu ... Den_Helder)

Zoals jullie zie, word er al het mogelijke eraan om Mila terug te vinden. Ze zullen ook niet stoppen totdat ze weten wat er met haar gebeurd is en waar ze nu is. Volgende acties zullen zich verder gaan verspreiden over het land.

Nomgaals, dit is niet mijn hondje

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 21:17

is er al nieuws bekent?

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 21:34

Nee helaas niet Huilen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 23:56

Ik hoop dat jullie het hondje alsnog terugvinden Lachen

Onze hond peerde hem jaren terug even tijdens een wandeling aan het strand (toegegeven mijn ma had hem niet moeten loslaten), beest rende strand af, straat in en hupte een verhuiscamion in. Toen mijn ma hem vond wouden de verhuizers hem niet afgeven Boos! flinke ruzie geweest en hond weer mee, maar mijn moeder was ook echt heel boos toen.