Ik zou bijna zeggen, als je diertjes teveel hebt, breng maar naar hier, ze zien er allemaal even schattig uit (wat een effect dat jonge beestjes al niet kunnen hebben
)Maar ziet er allemaal goed uit!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zou bijna zeggen, als je diertjes teveel hebt, breng maar naar hier, ze zien er allemaal even schattig uit (wat een effect dat jonge beestjes al niet kunnen hebben
)
) we hebben eens een jonge vleermuis in de stal gevonden, was wrs van zijn mama gevallen, die heeft het nog een week goed gedaan, maar is toen ook helaas gestorven. Ik vrees door een indigestie eigenlijk, we waren een beetje te enthousiast met voederen... (was in een klein dorpje in de ardennen dus helaas geen opvang in de buurt, en de DA raadde ons aan om het uur enkele druppels melk te geven).
Hopelijk haalt hij het!
ik had even een vraagje, mijn buurvrouw heeft een jong kauwtje gevonden (midden op de weg, kon niet vliegen.) We hebben gebeld naar de db, om het nummer van de vogelopvang maar die zit helaas zo vol dat ze geen jonge vogels meer aannemen, ze zeiden dat we hem maar vrij moesten laten, of het zelf moesten proberen.

de dierenambulance en opvang zitten momenteel stampvol