Kip broed op eieren hoe wat en wanneer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
goeroe
Berichten: 5346
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 11:53

Voor je kip hoop ik echt dat het goed met haar gaat, maar dat kan ik mij eigenlijk niet voorstellen na bijna 6 weken broeden. Het is ook niet zo handig dat je ze samen laat broeden. Met een beetje pech pakt de andere kip straks haar kuikens af en heeft ze na al die weken nog niets. Heb je ondertussen wel je hok aangepast zodat de katten er niet meer bij kunnen komen? Je mag wel iets meer voor je kippetje opkomen hoor. -O-


goeroe
Berichten: 5346
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 14:09

Dan loopt jouw klok zeker af en toe achteruit, want op 4 mei schreef je dat ze toen al 2 tot 3 weken broeds was. Later was het volgens jou maar 1 tot 2 weken en nu zou het ineens minder dan een week zijn? Als jij meent dat het geen kwaad kan is dat natuurlijk jouw beslissing, maar sta daar dan ook gewoon achter en ga niet de feiten verdraaien.


goeroe
Berichten: 5346
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 23:24

Wat fijn dat het zo goed is gegaan. :) Mooi gezicht die trotse moeder en de kuikentjes zijn natuurlijk prachtig!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DinaxUllie, Drico, FlyingShadow, GoogleAdsense, hokke, JenniferU, KarinW86, Kinke, knockout1, Slmt9 en 139 bezoekers