Het probleem dat extreme verharing heet!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sassol

Berichten: 5254
Geregistreerd: 16-01-09
Woonplaats: Omg. Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 22:40

Heb je de hond al eens naar een trimmer gestuurd om de ondervacht goed uit te laten dunnen?

Stress kan ook voor verharen zorgen, is je hond snel opgewonden/gestresst van situaties?

Hoelang heb je het voer aangehouden voor je op iets nieuws overstapte?

The 4th Dog Commandement: Do not be angry at me for long, and do not lock me up as punishment. You have your work, your entertainment and your friends. I only have you...


Sassol

Berichten: 5254
Geregistreerd: 16-01-09
Woonplaats: Omg. Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 22:57


The 4th Dog Commandement: Do not be angry at me for long, and do not lock me up as punishment. You have your work, your entertainment and your friends. I only have you...

Sassol

Berichten: 5254
Geregistreerd: 16-01-09
Woonplaats: Omg. Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 23:24

Als je hond niet bang is voor de stofzuiger zou je dat kunnen proberen, dan zuig je alleen de losse haren op ipv door de vacht heen te gaan en vacht te beschadigen.
Kun je in ieder geval voor het bezoek je hond en dan je huis kunnen zuigen :+

Schapenvet/visolie is ook goed voor vachten huid.

Hoe is de huidconditie eigenlijk?

The 4th Dog Commandement: Do not be angry at me for long, and do not lock me up as punishment. You have your work, your entertainment and your friends. I only have you...


Sassol

Berichten: 5254
Geregistreerd: 16-01-09
Woonplaats: Omg. Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 23:44

cientje4 schreef:
Leuk bedacht maar ik denk niet dat dit mijn gouden tip word hoor :')


Hè, dacht ik hem echt te hebben :P

Tja, als de huidconditie goed is, hond relaxed is, al op vlees staat dan zit er denk niks anders op als de vacht even met rust te laten en misschien een trimsalon voor advies te vragen.

The 4th Dog Commandement: Do not be angry at me for long, and do not lock me up as punishment. You have your work, your entertainment and your friends. I only have you...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 4 bezoekers