Kat heel vervelend snachts.

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Kat heel vervelend snachts.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-12 11:27

Sinds een paar weken is onze kat ontzettend vervelend in de nacht. Hij zit aan de slaapkamer deur te krabben en te miauwen.

Dit is nu eigenlijk al een beste tijd zo. Sinds kort mag hij niet meer op de slaapkamer en toen is het begonnen. Het is geen optie om te kat weer op de kamer te laten.

Onze andere kat mocht ook altijd op de kamer maar zoekt nu gewoon een ander lekker plekje om te slapen. Verder hebben ze genoeg plekken om te slapen en genoeg speeltjes.

Ik heb op internet al gelezen, er komen verschillende tips voor bij. In de badkamer opsluiten of in een bench doen... Wie heeft de tip???



Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: Kat heel vervelend snachts.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-12 12:17

Negeren heeft geen zin, dat doen we al. Maar hij doet het nog steeds.

Missfitness, we hebben niet echt een kamer over. De slaapkamer deur van mijn moeder staat wel open daar kan hij dus gewoon in. Het is echt dat hij mijn kamer in wil.

Aslo, ik vind punaises te gevaarlijk. Als hij erin gaat staan met zijn pootje....

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: Kat heel vervelend snachts.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-12 12:23

We hebben alles gelijk vloers. De keuken loopt door in de woonkamer, en daaraan zit de slaapkamer deur. Wel kunnen de deuren naar de keuken/kamer dicht. Waardoor hij dus alleen in de gang, badkamer en de slaapkamer van mijn moeder kan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 46 bezoekers