Iek een muis..........

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Iek een muis..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 18:21

Lig ik lekker te slapen(2:00u) in mijn bedje, hoor ik opeens een hoop geritsel, half slaap dronken waggel ik mijn bed uit en denk dat het bij het raam zit. Nee, het komt uit mijn prullebak (zo'n kleintje zonder deksel met klep), even goed mijn ogen openen, en zie ik daar een soort van worm in mijn (overvolle Bloos ) prullebak, dat vond ik al eng genoeg, maar toen ik de prullebak optilde, zag ik dat het geen worm was maar de staart van een muis die mij bij het optillen heel lief aankeek. Aangezien ik dát helemaal niet verwachtte liet ik de prullenbak weer vallen. Hij dook in mijn prullebak dus ik snel een vuiliszak gehaald van beneden, over mijn prullebak gedaan, maar ik durfde de bak niet om te draaien uit angst dat ie erweer snel uitflopte. En dat terwijl ik dus ook niet zeker wist óf hij er nog in zat, met een zaklamp m'n kamer nog doorzocht maar ik kon 'm echt niet vinden.
Wordt me moeder een verdieping lager, wakker (van mij) en roept waar ik mee bezig bent. Dus ik zeg:"Er zit een muis in mijn prullebak!!"
Ma: "Een muis?"
Wij wonen dus aan de rand van de stad in een rijtjeshuis, niet in een boerderij ofzo.
Ik: "Ja, een muis!"
Zegt me moeder :"Ja, dan haal je er 'm eruit."
Ik:"ja, maar dat vind ik eng"
Ma:"Stel je niet zo aan! Het is maar een muis. Breng die bak buiten en ga slapen!!"
Ik:"Nee, dat durf ik niet."
Ma: "Jeetje zeg, stel je niet aan"
Uiteindelijk toch (met een hoop lef Haha!) die bak buiten gebracht en weer me bed ingedoken. Nog een tijd geluisterd naar een eventuele muis, word ik s ochtends om 6u wakker van me moeder in paniek een verdieping lager in de badkamer.
"Whaa die muis loopt hier in de badkamer. Ahh!! hij rent naar het kleine kamertje!!. Weg weg. Getver getver" Nagelbijten / Gniffelen

Je snapt dat ik me weer eens lekker heb omgedraait met een grote glimlach. Afbeelding

Het is maar een muis hoor, moeders Afbeelding

Nu heeft moeders maar een muizenval gehaald bij de dierenwinkel.
"t is zieligggg..............

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:19

Germ... Ik heb er vanmiddag ook nog 1 gered die door de kat was meegenomen Scheve mond Volgende keer die prullenbak buiten zetten en niet binnen Knipoog

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 20:02

Het is maar zo'n klein prullebakje, van de xenos zeg maar Lachen

Felix

Berichten: 17
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:10

Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Moeder in de nacht zeggen stel je niet zo aan. Krijgt ze ongeveer hetzelfde vind ze het zelf eng. Hahahaha.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 13:44

hij heeft nu hoofdpijn Nagelbijten / Gniffelen

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:16

Hoofdpijn? Germ... Nekpijn was beter geweest Vork

balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 20:18

Ik heb 2 muizen, en ik vind ze zo schattig Lovers

_Tiara
Berichten: 3794
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 20:29

Hahahah Lachen ! Ik had laatst ook zoites, het was ochtend en ik wou even een nieuw pak drinken pakken uit de kelder, vliegt daar ineens een muis voor mijn voeten langs Bloos! ! Wij wonen op een boerderij dus daar heb je ze al sneller maar hoe ie in de kelder is gekomen weet ik niet, hij moet wel door binnen zijn gegaan. Mijn moeder heeft hem trouwens gevangen met een schepnet Tong uitsteken .

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 20:32

haha een collega van mij heeft eer gister avond een muis over het balkon gegooit... ze had hem gevangen in een bloempot.... en toen dacht ze als ik hem nou over het balkon gooi valt hij in de bosjes en dan loopt hij weer verder maar helaas... hij zei PIEP en viel op de stenen *splash!!*

balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 20:33

dat is zielig Ach gut
Arm muisje...

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 20:36

jij zielig he.... we hebben dr ook aardig mee gepest Tong uitsteken ze vond het zelf ook onwijs zielig...

mister_myagi

Berichten: 421
Geregistreerd: 20-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 20:39

In mijn studentenhuis in Rotterdam hadden we heel veel muizen! Zo smerig. Scheve mond Voordat we de keuken ingingen moesten we eerst een aantal keer springen en dan vlogen de muizen uit de vuilnisbak, soms wel 4 of 5. En ze liepen ook over je bed en bureau. Ik vind ze zo vies. We hebben er in een half jaar tijd meer dan 30 gevangen. Eerst deden we det diervriendelijk, maar uiteindelijk maar met muizenvallen.
Bloos! Ik heb het dus echt niet zo met muizen!

_Tiara
Berichten: 3794
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 11:01

Haha, nog iets met muizen van mij Tong uitsteken . Mijn zus en mijn moeder waren een keer bij de mesthoop en toen zei mijn moeder: EEN MUIS! En toen deed mijn zus een stap achteruit en toen stond ze op de muis, en toen werd ie dus gesplasht .

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 21:50

laast 3 dooie muizen gevonden op stal... Was gif gestrooit.. Ze eten/en vreten alles aan