mn katje doodgereden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

mn katje doodgereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 10:49

Even een lang verhaal denk ik....

Sinds juli is er bij onze stal een jong katje geboren. Heeft daar een hele tijd met mama kat gelopen, was heel schuw maar wel nieuwsgierig. Toen ik terug kwam van vakantie was hij dr nog, mager en nog steeds schuw, maar zonder mama.

Toen zijn we m n hele poos kwijtgeweest, maar 2 weken geklden dook hij ineens weer op. Goed gevoed en super aanhankelijk naar mensen toe.

Ik ben hem toen maar gaan verzorgen en heb hem eten, en ontworming gegeven. Ik wilde er een goed huis voor zoeken en dat leek vorige week vrijdag helemaal goed te komen. Mensen van mn werk wilden wel een jong katje.dus ze kwamen m halen.

Maar toen ik vorige week zondag op mn werk kwam, wilden ze hem niet meer, omdat het een poes was ipv een kater. Dus hij kwam weer terug bij mij. Dit vond ik niet eens erg want ik had m zelf al heel erg gemist.

Deze week heb ik bij de dierenwinkel nog spul tegen oormijt gehaal en gisteren zouden ik en n vriendin dat voor de derde keer gaan behandelen

Meestal als ik op de wei kom, komt ie al miauwend naar me toe, maar gisteren niks. Op weg naar de wei had ik al een auto stil zien staan langs de weg, met meerdere mensen erbij. Onbewust voelde ik al wel aan dat er iets fout was,. maar bleef roepen. Toen de mensen weg waren ging ik kijken wat ze daar hadden staan doen en zag mn katje liggen....dood. Hij was nog warm, maar waarschijnlijk wel op slag dood gelukkig.

Ik baal er zo vn dat ik niet eerder bij die mensen ben gaan kijken, ze hadden totaal geen recht om daar te riujden (bestemmingsverkeer) en reden waarschijnlijk ook te hard. Em als ik een kwartier eerder was geweest was er ook niks gebeurd, dan was hij gewoon gekomen als ik hem had geroepen....

Ik heb net mn katje begraven, op de wei, met de zweep waar hij altijd graag mee speelde. Net nu ik weer een goed huis voor m had gevonden moest dit gebeuren...

Ik ga m heel erg missen, geen lieverd meer die kopjes gaf en blij was als je er was, en altijd spinde, niks meer.....Voel me zo leeg nu

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:03

Heel veel sterkte ermee!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:09

ook van mij, heel veel sterkte.

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 12:05

Sterkte.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 12:24

Sterkte! Maar je moet jezelf niks kwalijk nemen van 'als ik er een kwartier eerder was geweest' jij kan er niks aan doen!

_Tiara
Berichten: 3794
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 14:22

Sterkte.. ik zit nu ook te huilen want zonet is Spikey onder de maaier van de trekker gekomen... Spikey was echt een schatje Lachen . Wel banketstaaf want mijn vader zat op de maaier...

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 15:15

veel sterkte, en je kan op voorhand niet weten wat er gaat gebeuren je moet je niet schuldig voelen je kan er niks aan doen...

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 15:32

Ah wat verschrikkelijk!
Dat is echt super rot.... Boos!
Heel veel sterkte! Echt waar! Huilen

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 17:41

achh wat vervelend
veel sterkte

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 18:18

Beste Lonnie, heel veel sterkte met dit verlies.....ik weet helaas hoe dat voelt, ben ook een grote kattenliefhebster....heb er inmiddels 6 (moet m'n profiel updaten !)
Toch nog een vraag.......ik heb vorige week vrijdag WEER (ja, de derde x dit jaar Boos! ) gedumpte katjes gevonden terwijl ik in het bos was met 1 van mijn paarden..........navraag bij het asiel gedaan, ze zijn amper 3 weken oud...en krijgen dus nog de fles. Ik kon ze niet naar het asiel brengen (de vorige ook niet!) omdat die zo overvol zitten dat ze niets anders kunnen doen dan inslapen-vooral ook omdat ze te jong zijn en TE veel zorg opeisen, ze hebben daar zelfs een bench met katten in de wc staan, zo vol zitten ze (dierenasiel Essen) maar inslapen vertik ik Scheve mond dus hou ik ze zo lang mogelijk en hoop een adres voor ze te kunnen vinden want 9 katten wordt wel heel erg veel.
Zouden die mensen misschien 1 van die van mij willen ? ik kom ze dan wel brengen als ze oud genoeg zijn.

sher
Berichten: 959
Geregistreerd: 01-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 18:54

sterkte voel nu met je mee Ach gut

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 20:07

wat erg..
sterkte Ach gut

Myra87
Berichten: 2495
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 17:31

Sterkte, k weet wat je mee moet maken, mij kat is ook overleden Verdrietig

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 17:36

Sterkte Ach gut
Is niet leuk om een dier te verliezen

JumpingRider

Berichten: 2070
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 20:32

echt kei zielig... heel veel sterkte

SaraJoyce

Berichten: 863
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 20:42

Huilen Ik heb hetzelfde mee gemaakt en het is echt vreselijk!!!! Huilen ik wens je echt super veel sterkte... Huilen Verdrietig

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 21:31

*slik* Heel veel sterkte!!