Pitbulls zijn niet agressief genoeg :x

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:01

Ik heb zelf een tijdje in het asiel gewerkt en daar was het zo dat idd pitbulls die binnenkwam ingeslapen werden omdat ze niet meer geplaatst MOGEN worden..dit geld ook voor kruisingen van andere gevechtshonden..die mogen ook hoe lief ze ook zijn niet meer geplaatst worden. Er zat een keer een hele lieve pitbull...een schatje..maar helaas ook dan worden ze ingslapen.


Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:06

Yuri schreef:
plus dat de kaken van rotweilers en pitbulls, staffords dat dichtklapsysteem hebben. eenmaal vast en niet mee rlos laten.
Ze hebben veel meer kracht in hun bek als bijvoorbeeld een poedel:P

maare, ik ben idd ook van mening dat als jij je hond normaal sociaal opvoed, je dit probleem geen eens hebt!



Plus Knipoog het schijnt dat pitbulls een kronkel ik hun kop hebben..dus wandelende tijdbommen zijn..het kan 10 jaar goed gaan en dan opeens dan barst er iets en is het maken dat je weg komt..maar goed over pitbulls zijn de meningen zo besproken..er word ook maar raak gefokt Boos!


Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:11

wyko schreef:
Een raar dierenasiel dan.
Als ze het ras niet precies weten en de hond is lief, dan zetten ze er een ras neer wat er op lijkt en die dus niet verboden zijn.


Je kunt snel geoeg zien of er bv iets van de verboden te kruisen rassen inzit..dus dan praat ik over de pitbull, mastino napoletano, dogo argentino enz. En er komt altijd een controle of het echt een verboden ras is..zo zat er een keer een pitbull pup het was 6 weken oud en moest nog 2 weken in een hokje zitten omdat er met 8 weken een controle kwam om vast te stellen op papier dat de pup verboden was..en dan worden ze ingslapen.
Jaja het is wat..ging me altijd door merg en been Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Googlebot en 140 bezoekers