Puppie Denka met haar grote vriendin Rixt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Puppie Denka met haar grote vriendin Rixt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 21:30

Puppie Denka is nu sinds afgelopen zondag bij ons. Ze is een voorbeeldige pup, heel braaf
Wel een klein gifkikkertje, zoals voorspeld Haha!

Samen met de hond van mijn vader kan ze heerlijk spelen. Rixt is een hele lieve hond en speelt heel rustig. Denka daarentegen bijt waar ze bijten kan en weet van geen ophouden Clown

*klats* Daar heb ik je bij je buik Extreme duivel
Afbeelding

Afbeelding

Bijna geplet *LOL*
Afbeelding

Afbeelding

Wie bijt wie nou eigelijk in de neus??
Afbeelding

En als je moe bent van al dat ruige spelen, dan kluif je nog even op het verband van je vriendin Clown
Afbeelding


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 22:00

Met Rixt haar voetzooltje gaat het prima. Tenminste.... zo met verband sprigt ze maar raak. Ze lijkt er helemaal geen last van te hebben.
Denka vindt het allemaal prachtig, want op dat tape kan je heel lekker kauwen Haha!


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 16:42

Er kan nog best eentje bij Billy Tong uitsteken Of je er nu twee en een half hebt, of drie en een half. Knipoog
En ze is heeeeeel verschrikkelijk schattig. Vanmiddag werd ze wakker en liep in 1 streep door naar buiten om een plas te doen. Is dat knap of wat? Lachen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 19:08

Ik ben ontzettend blij dat het zo goed gaat, maar ik houd wel in mijn achterhoofd dat het straks een tijdje wat minder gaat Knipoog
Maar och, zo'n plasje... Is zo weer weg.
Erger wordt het als ze aan de dunne is en op de houten planken gaat zitten Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 09:20

Rixt heeft een "versleten" voetzooltje. Waarschijnlijk heeft ze er op liggen likken/ lauwen en is het week geworden oid.
De DA heeft er zalf op gedaan en verbonden. Het is er nu al weer vanaf en ze loopt er al weer goed op. Nu hoeft ze alleen nog maar rustig aan te doen, even niet meer aan de fiets mee en geen lange wandelingen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnetteFlame, genja, IASCrawler, lovelance, M_arjolein, Mizora, Rhys en 95 bezoekers