Voor de konijnengekken onder ons :)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nat0l0Mickey

Berichten: 159
Geregistreerd: 25-08-04
Woonplaats: Den Haag

Voor de konijnengekken onder ons :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 15:05

Heej!
Ik dacht, ik stel wel ff mijn konijnen voor, het zijn er 8 Lachen

Daar hebben we eerst Happy, een al wat ouder meneertje van 5,5 jaar. Hij is gekastreerd en leeft nu momenteel alleen, omdat ie ziek is, hij is te mager geworden (door antibiotika veroorzaakt) en heeft waarschijnlijk ook nog eens een nierontsteking.
Afbeelding

Dan hebben we Nina, die word in december 5 jaar oud. Maar voor een mevrouw met zo'n leeftijd is ze echt nog heel fit. Zij woont samen met 3 van haar kinderen. Als jullie "kinderen" lezen, denken jullie waarschijnlijk dat ik fok, maar dit is absoluut niet zo. Ik heb twee nestjes gehad, waarvan eentje een ongeluk was en de andere opzet. Maar toen ik zag, hoe vol die dierenasielen zitten, had ik zoiets van, dat kan niet. Dus bij mij is konijnen fokken niet goed te spreken Knipoog
Hier in ieder geval een foto van Nina:
Afbeelding

Later volgde Candy, een lief klein meisje van 3 jaar oud. Ook zij zit nu momenteel apart omdat zij waarschijnlijk ook een nierontsteking heeft (word trouwens met antibiotica behandelt!).
Afbeelding

Dan heb je Nicky(zwart met bruin en wit) en Bonny(zwarte), broer en zus, kinderen van Nina Lachen
Afbeelding

Dan nog twee kinderen van Nina, Flash(bruine) en Nikita (zwarte). Ze hadden ook nog een zus, jammer genoeg is Little Star dit voorjaar aan gasvorming overleden (dierenarts had een behoorlijke fout gemaakt Boos! ). We missen haar nog steeds heel erg, ook al was ze af en toe een bitch, het was een heel leuk beest!
Afbeelding
Afbeelding

Dan hebben we nog Boef, deze heb ik uit duitsland mee genomen samen met zijn zusjes. Helaas zijn de zusjes later overleden, omdat ze te jong waren en een heel slecht immuunsysteem hadden. Helaas heb ik nog geen foto van Boef, maar die komt binnenkort!!!

Hier nog fotos van mijn overleden Nijnies (dit voorjaar is er door een nare ziekte 2 konijnen bij mij overleden, Stitch en Pepijn).

Litte Star:
Afbeelding

Pepijn:
Afbeelding

En Stitch:
Afbeelding

En hier leven ze dan Lachen

Het is een schuur die helemaal achter in de tuin staat. Rondom staat een ren, waar ze bij mooi weer rond kunnen huppelen. Bij slecht weer sluit ik de deur liever, want ze worden anders ziek (ze hebben al last van de beroemde konijnensnot). In de schuur staat dan nog eens een andere ren, waar Flash en Boef leven Lachen

Afbeelding
Afbeelding

Op de foto liggen de plank nog bloot, maar nu zitten er dekens op, dat trekt de urine in en maakt het minder glad Lachen

Groetjes,
Nathalie

Groetjes van Mickey, Nath en de Nijnies Lachen
Profiel bijgewerkt :-j
[EA]-[TK] 2e keer Grote Opruiming, MET fotos !!!


Nat0l0Mickey

Berichten: 159
Geregistreerd: 25-08-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 15:42

Haha, dank je wel Lachen Konijnen zijn echt leuke beesten, maar zo veel kosten wel heel wat hoor!
Maar als je dan tog weer een konijn wil, neem er dan liever meteen twee!!!
Groetjes,
Nathalie

Groetjes van Mickey, Nath en de Nijnies Lachen
Profiel bijgewerkt :-j
[EA]-[TK] 2e keer Grote Opruiming, MET fotos !!!


Nat0l0Mickey

Berichten: 159
Geregistreerd: 25-08-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 22:29

Heej!!!
Wat leuk om hier mensen te ontmoeten die naast paardrijden ook van konijnen houden. Ik vind konijnen hele leuke gezelschapsdiertjes en ze zijn ook leuk om naar te kijken. Het verschonen is natuurlijk wat minder, haha, maar gelukkig duurt dat ook niet zo lang, een uurtje misschien ...

Groetjes,
Nath

Groetjes van Mickey, Nath en de Nijnies Lachen
Profiel bijgewerkt :-j
[EA]-[TK] 2e keer Grote Opruiming, MET fotos !!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fro, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Nanne, Toffeltje, YandexBot en 29 bezoekers